今日超凍...
最低氣溫得8度-﹏-
鬧鐘響左...起身就feel到d風好凍=[
跟住返返被窩訓一陣...
因為裡面實在太暖...唔想起身-v-
跟住出門口...嘩...凍到呀...-﹏-
d風勁凍...係咁打係我塊面度...
加上又落雨...仲凍:(
我又多野拎wor...
又要拎書...又帶左袋PE衫...又要擔埋把遮- -"
搞到勁狼狽...
今日係學校課室都仲好少少...
一出到走廊就係咁打冷震-﹏-
放左學要musical...今日學跳舞
then要去toilet換PE衫
除衫個陣凍到呀...so sad
睇天文台既天氣報告話聽日得6度=[
青衣5度...大埔4度...有d地方得3度......= =
仲凍過今日= ="
又睇新聞話大帽山錄得零下2度
而家係9度...係屋企已經feel到好凍
而家d手腳好冰...
打字都慢左- -
唉...聽日唔想出門口-_-
|