my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2019 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
http://erect... (hhcnaica)
http://viage... (hfgtrone)
http://ciali... (hfsontop)
http://buyje... (grsbiami)
https://sare... (gerSilia)
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 7
累積人氣: 19651
站內搜尋
2010 年 12 月 20 日  星期一   晴天


中樂團比賽前夕 + 3C新春聯歡回憶 分類: 未分類

今日係上學期最後一日正常上課日子

時間過得真係快...咁就一個學期-v-

放左學冇即刻去跳jazz

走左去搵d老師(e.g. mr.ma...) 簽本義工小冊子

then見到lawpat, 鍾鵬飛 & 許銘駿 幾個返左黎bstc...好似係拎AL cert

傾左一陣計...

then上返去跳jazz冇奈...

miss yam叫我去中樂團排最後一次...因為聽日就要比賽

但我又冇帶譜...又冇帶揚竹-,-

於是用對鼓棍頂替= ="

好采仲記得d譜...

不過都係好搞笑=.=

鍾鵬飛見到都o左:p

勁呢...xd  史無前例haha~

 

返到屋企上fb...

突然醒起...於是睇返上年3C新春聯歡會錄既片

個陣時好好玩...

好多個都被呀sir抽中出去唱歌:p

fingerload同蘇鴻毅 唱國歌= ="

好好笑...個陣時成班都玩到好happy :D

歐sir 同 faan sir都有唱"愛我別走"

歐sir唱個陣笑死我地...

faan sir原來唱歌都幾好聽=]

我唱左"至少還有你"之後...

同faan sir合唱"小酒窩" (國語版)

faan sir唔識唱國語版...

於是一開頭突燈唱廣東話

哈哈...笑死我地><

諗返起3C個陣時都幾開心...

冇乜壓力...

唔同而家...又多test, 又多quiz....

d老師仲不停咁提住f.6文憑試既來臨..............

conclusion: 人是要成長的。。。






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]