my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 13
累積人氣: 19634
站內搜尋
2011 年 3 月 23 日  星期三   晴天


2011-03-23 分類: 未分類

今天要eng UT

昨天在家只溫了grammar...很仔細地溫

vocab前天看了30%左右

今天回校繼續溫~_~

miss chan很好...

在test之前給了我們做一張ws當溫習

我覺得蠻有用的...

因為有時真的會"突然失憶"...想不起某些vocab

結果...最仔細溫的grammar就只有出sentences-.-

幸好今次的vocab比較容易

 

下午的中文堂...

miss lo 剛上堂時突然哭了.........

看見她哭...班上的人都突然靜了...有點被嚇親

我們連忙遞紙巾給她

她說她的mic被弄不見了

之前我已有聽聞3B班的人都很不喜歡她...

經常作弄她...欺負她...

其實這真的很不應該

雖然她是實習...可能有改善, 進步的空間

但畢竟也是我們的老師...我們是應該要尊重她的

更何況我們是一間band1的學校

欺負老師絕不是一個band1學生應有的行為

看見她說起mic的事件也能哭起來...可見她真的受傷害了...十分難過...

希望她不會因為這些不懂尊重老師的學生而在實習生涯留下了陰影吧...

日後大學畢業了...卻因此而害怕當老師就sosad了:(

其實她是一個很易滿足的人...

只要我們乖乖的上堂...有說有笑就已足夠~

我今天主動的提出幫她寫那篇<登樓>在黑板上...

她對我說 她很感動...

我不知道該給什麼反應給她

這只不過是一件很小的事...而我又是抱著半玩半幫她的心態在幫她寫...

她也能這麼感動...

可見我們只要做很小...很小...的事她就已經滿足...................

 

蔡同學幫她找出miss chan的mic...然後幫她插上...

她哭時我們遞紙巾給她

上堂時我們都有舉手答問題...有說有笑的...

下課時最後她說了一句話...不知道你們有沒有留意

她說:「真係好多謝你地!」

怎麼我會覺得她很可憐:(

我們班比起3B班的同學真的好很多!!!

請3B班的同學不要再欺負她了

讓她在實習生涯留下美好的回憶吧~

 

 

 






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


PinKy1994 於 2011-03-25 11:45 PM 發表:
我都有留意佢話多謝我地句野,
係呀,有同感,3B唔好再蝦佢啦,
miss其實都幾慘,(雖然我唔係好專心上佢堂,但都唔會又嘈又講野hurt人)
點解3B某d人咁唔成熟架...
就算覺得點都好,都唔可以咁講出黎,
都冇理人地感受,個個仲要係miss,
佢地都大啦,我都唔明點解可以咁,
只不過4B同3B係相差一級ja...竟然會有d咁o既唔同...
我睇miss有可能俾我地搞到佢對志願有動瑤..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

最慘係當住成班面前咁話miss...咩面都冇晒:(
比著我我實想即刻搵個窿鑽:(
唉...佢咁辛苦讀教育...到頭來可能比我地學校d學生搞到佢日後唔想做老師-.-
Posted at 2011-03-26 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2011-03-25 10:10 PM 發表:
我d糖比死老野拎晒T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我拎左2粒xd
你先係死老野-3-
老喇你...唔好食咁多啦...留返比d青少年(e.g. me)食喇^^
Posted at 2011-03-25 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candylwh 於 2011-03-24 10:16 PM 發表:
佢喊 ge 時候真係嚇左我一大跳 ...
不過我都覺得佢好易滿足 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯:)
Posted at 2011-03-24 11:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing1234qq 於 2011-03-24 08:54 PM 發表:
yanyan真係講得好=]
上堂專心d先
個日大家(特別係女仔)都好積極答問題,反常態xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係:p   我地後面有成12粒可樂糖xp
不過都要我地上一堂有聽佢講書先答到嫁嘛xdd
Posted at 2011-03-24 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2011-03-24 05:44 PM 發表:
我都嚇親-.-
只要我們乖乖的上堂...有說有笑就已足夠~ <---agree

3B d人真係好衰!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯! 某d人啦...
我今日先知原來3B有個人上miss lo堂個陣..話佢教得好差...自己自習好過-.-
呢個聽到真係好hurt- -
Posted at 2011-03-24 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TraCy_xd 於 2011-03-23 10:22 PM 發表:
恩恩你好有正義感又善良, , , i like you~!❤
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

:$
Posted at 2011-03-24 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CKWAN210 於 2011-03-23 10:14 PM 發表:
5知點解我覺得好感動..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為我d文筆感動到你:)
Posted at 2011-03-24 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]