今日又係放完假要返學既第一日
星期二d堂都比較輕鬆gd:)
但係今日PE堂要跑9分鐘-﹏-
我又唔記得帶短褲wor= ="
熱死我...
跑個陣勁曬sosad
我又唔記得今日要跑9分鐘...冇搽到防曬~_~
到跑完之後個天變陰lor=)
太陽伯伯對我真係好啦:)
今次有14個圈!
同以往差唔多
初頭仲以為今日咁曬唔想跑會fail
但都係靠意志力捱過去:)
比上次好d...冇想嘔...不過跑完攰死...又暈~_~
lunch去左SAC練中樂團
一年一度既佛誕又黎啦...
年年都係去西方寺- -
今日先拎到份譜
又係得幾日練...~_~
下午最輕鬆
基本上art堂都係hea過...
冇乜野做...
做下功課, 吹下水咁
跟住bio堂范sir播左段片...
真係笑死我地><
個旁白正到呀...!!
明明係bio既片...經佢描述後...變得非常生動有趣:D
e.g. _ _係時候學番一招半式,,, 仲有咩成隊軍隊?
總之就好好笑...
片裡面d學生仲好笑
其中有個學生好似wingyuk XD
忍唔住講左出黎haha
佢地真係好鬼有趣:D
諗到d平時大家諗唔到既野
e.g. 皮帶不同功用
笑死:p
不過d oviduct真係好核突:S
成堆紙巾咁= =
跟住又講「卵巢多囊症」有咩症狀...
令我第一時間諗起溫智君同學XD
同學們, 有病就要及早求醫啦:p
|