my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 4
累積人氣: 19687
站內搜尋
2011 年 5 月 3 日  星期二   晴天


2011-05-03 分類: 未分類

今日又係放完假要返學既第一日

星期二d堂都比較輕鬆gd:)

但係今日PE堂要跑9分鐘-﹏-

我又唔記得帶短褲wor= ="

熱死我...

跑個陣勁曬sosad

我又唔記得今日要跑9分鐘...冇搽到防曬~_~

到跑完之後個天變陰lor=)

太陽伯伯對我真係好啦:)

今次有14個圈!

同以往差唔多

初頭仲以為今日咁曬唔想跑會fail

但都係靠意志力捱過去:)

比上次好d...冇想嘔...不過跑完攰死...又暈~_~

 

lunch去左SAC練中樂團

一年一度既佛誕又黎啦...

年年都係去西方寺- -

今日先拎到份譜

又係得幾日練...~_~

 

下午最輕鬆

基本上art堂都係hea過...

冇乜野做...

做下功課, 吹下水咁

跟住bio堂范sir播左段片...

真係笑死我地><

個旁白正到呀...!!

明明係bio既片...經佢描述後...變得非常生動有趣:D

e.g.  _ _係時候學番一招半式,,,  仲有咩成隊軍隊?

總之就好好笑...

片裡面d學生仲好笑

其中有個學生好似wingyuk XD

忍唔住講左出黎haha

佢地真係好鬼有趣:D

諗到d平時大家諗唔到既野

e.g. 皮帶不同功用

笑死:p

不過d oviduct真係好核突:S

成堆紙巾咁= =

跟住又講「卵巢多囊症」有咩症狀...

令我第一時間諗起溫智君同學XD

同學們, 有病就要及早求醫啦:p

 

 






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


wing1234qq 於 2011-05-04 08:40 PM 發表:
其實我覺得冇咩,
不過真係幾搞笑,,
我想睇埋落去=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

me2 :p
Posted at 2011-05-04 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2011-05-03 10:32 PM 發表:
幼稚園ge小學生都好正xdd
卵巢多囊症個度你真係傻仔xd
gay君xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係...呢個我dead air左2秒先get到xd
我突燈嫁! :p
Posted at 2011-05-03 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candylwh 於 2011-05-03 09:18 PM 發表:
哈哈 ,
不過我反而覺得男仔個到好核突 ,
唔知想點咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha~
Posted at 2011-05-03 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]