又係時候記返低今日發生既事喇:)
頭2堂phy堂...
要test ch.7
LQ好難:S
其實成本書wave我都冇乜點聽書- -
但仲有一個月就考試...
係咪應該請返個補習老師教返我之前d野= =
不過今日有聽書真係唔同d!
我聽得明:D
就算幾悶...下次唔敢唔聽書喇~_~
ERS堂...
唔知做咩呢排成日都叫我答問題:S
係冇心理準備既底下我會驚嫁嘛-__-
不過今日佢講起佢爸爸d野...
令我聯想起我爸爸...有d感慨~_~
不過今日king kong笑佢矮...
話果個男仔喊個陣...d眼淚會滴係佢頭頂xd
笑左:p
chem堂...
雖然我唔鍾意maths- -
但唔知點解我好鍾意計mole數
一見到又到計數既chapter就好開心:D
因為當我見到大家煩緊點計唔識計既時候...
我計到好有成功感xd
跟住陳清坤無啦啦行左出去...
係個黑板度寫expand (a+b)^2
問miss識唔識
miss話咪a^2 + 2ab + b^2 lor
跟住佢話u are wrong...
跟住寫左(a+b)^2
(a + b ) ^ 2
(a + b ) ^ 2
(a + b ) ^ 2
我真心笑左= =
真係好kai好低能...不過勁搞笑xd
我見到miss明明好想笑...
但又忍住haha~
佢似笑不笑既表情笑死我xd
lunch又要練中樂團
星期二練個陣...
呀sir話時間已經唔多...你地仲要食到搭半
下次同我1:15pm好食曬野喇!
明明就1pm先放- -
跟住今次我淨係食左個麵啦...
點知上到去得兩三丁友
呀sir又放我地飛機lor-,-
成日都係咁
於是我就落左去睇班排...今日有我地班:D
我見佢地打得好輕鬆:p
本來我都想落場玩下嫁~_~
反正都贏硬...換我落去冇所謂:p
下次對4C喇...呢班勁d...
到時應該唔會出去玩-v-
廢事搞到佢地輸波= =
我睇完第一場之後上返SAC
呀sir冇黎...於是我地自己練
過左2,3次就打鐘上課室
eng堂今日作文...
岩岩開始個陣好hea...
同tracy係度傾d女仔野...
點知比傻仔城聽到一大半-____-
女仔野唔準聽呀><
跟住後尾我地講d仲敏感d既話題
個陣簡家達望左過黎
個樣o左咁
幾驚佢聽到呀= ="
人地會怕羞唔好意思嫁嘛:$
我發覺我同tracy傾計好唔安全- -
就算傻仔城聽唔到...
樂謙都會偷聽...然後係度偷笑=.=
咁鍾意聽...
下次侵埋你地一齊傾又點話xdd
傾左差唔多大半堂先開始作文-__-
作個陣...
我見到miss chan今日唔知做乜事
心情好到呀...
成日陰陰嘴笑= =
佢改緊野個陣又笑...
有時發呆個陣都會笑= =
我同tracy班人見到...係度笑啦...
跟住佢望左過黎...
好好奇點解我地好似想笑咁:p
跟住我話: u are so beautiful! :p
佢笑得仲開心haha~
心情好+比人讚 係開心d嫁喇xd
tracy話佢係咪有左BB xd
不過佢心情好都係好事=)
我地都輕鬆d :p
跟住放學lu...好采作得切篇文:p
交完文係課室繼續做chem hw-__-
同蝦子..jelly...meiling...kamshing佢地傾返今日既趣事
好好笑haha
傾傾下無意中比我發現原來我而家學緊既鋼琴真係好貴- -
佢地私人上門教仲平d!
我學左咁多年...都唔知比琴行昆左幾多錢-___-
一路傾...一路做...
做到5pm終於做完!
跟住去左musical
今日上singing class
咁多首歌...我冇一首係完全識背d歌詞-__-
下堂唔準拎稿...睇黎要背曬佢~_~
跟住今日要跳返d舞比Liz睇...
我出去跳個陣佢冇叫埋johnny...
我好似同空氣跳咁- -
不過後尾佢讚我:$
當住咁多人面我會怕羞嫁:$
haha...just kidding
上到大概5:45pm
上完就返屋企:)
|