my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 6
累積人氣: 19650
站內搜尋
2011 年 5 月 5 日  星期四   晴天


2011-05-05 分類: 未分類

又係時候記返低今日發生既事喇:)

頭2堂phy堂...

要test ch.7

LQ好難:S

其實成本書wave我都冇乜點聽書- -

但仲有一個月就考試...

係咪應該請返個補習老師教返我之前d野= =

不過今日有聽書真係唔同d!

我聽得明:D

就算幾悶...下次唔敢唔聽書喇~_~

 

ERS堂...

唔知做咩呢排成日都叫我答問題:S

係冇心理準備既底下我會驚嫁嘛-__-

不過今日佢講起佢爸爸d野...

令我聯想起我爸爸...有d感慨~_~

不過今日king kong笑佢矮...

話果個男仔喊個陣...d眼淚會滴係佢頭頂xd

笑左:p

 

chem堂...

雖然我唔鍾意maths- -

但唔知點解我好鍾意計mole數

一見到又到計數既chapter就好開心:D

因為當我見到大家煩緊點計唔識計既時候...

我計到好有成功感xd

跟住陳清坤無啦啦行左出去...

係個黑板度寫expand (a+b)^2

問miss識唔識

miss話咪a^2 + 2ab + b^2 lor

跟住佢話u are wrong...

跟住寫左(a+b)^2

(a  +  b  )  ^  2

(a    +    b    )    ^    2

(a        +        b        )        ^        2

我真心笑左= =

真係好kai好低能...不過勁搞笑xd

我見到miss明明好想笑...

但又忍住haha~

佢似笑不笑既表情笑死我xd

 

lunch又要練中樂團

星期二練個陣...

呀sir話時間已經唔多...你地仲要食到搭半

下次同我1:15pm好食曬野喇!

明明就1pm先放- -

跟住今次我淨係食左個麵啦...

點知上到去得兩三丁友

呀sir又放我地飛機lor-,-

成日都係咁

於是我就落左去睇班排...今日有我地班:D

我見佢地打得好輕鬆:p

本來我都想落場玩下嫁~_~

反正都贏硬...換我落去冇所謂:p

下次對4C喇...呢班勁d...

到時應該唔會出去玩-v-

廢事搞到佢地輸波= =

我睇完第一場之後上返SAC

呀sir冇黎...於是我地自己練

過左2,3次就打鐘上課室

 

eng堂今日作文...

岩岩開始個陣好hea...

同tracy係度傾d女仔野...

點知比傻仔城聽到一大半-____-

女仔野唔準聽呀><

跟住後尾我地講d仲敏感d既話題

個陣簡家達望左過黎

個樣o左咁

幾驚佢聽到呀= ="

人地會怕羞唔好意思嫁嘛:$

我發覺我同tracy傾計好唔安全- -

就算傻仔城聽唔到...

樂謙都會偷聽...然後係度偷笑=.=

咁鍾意聽...

下次侵埋你地一齊傾又點話xdd

傾左差唔多大半堂先開始作文-__-

作個陣...

我見到miss chan今日唔知做乜事

心情好到呀...

成日陰陰嘴笑= =

佢改緊野個陣又笑...

有時發呆個陣都會笑= =

我同tracy班人見到...係度笑啦...

跟住佢望左過黎...

好好奇點解我地好似想笑咁:p

跟住我話: u are so beautiful! :p

佢笑得仲開心haha~

心情好+比人讚 係開心d嫁喇xd

tracy話佢係咪有左BB xd

不過佢心情好都係好事=)

我地都輕鬆d :p

跟住放學lu...好采作得切篇文:p

交完文係課室繼續做chem hw-__-

同蝦子..jelly...meiling...kamshing佢地傾返今日既趣事

好好笑haha

傾傾下無意中比我發現原來我而家學緊既鋼琴真係好貴- -

佢地私人上門教仲平d!

我學左咁多年...都唔知比琴行昆左幾多錢-___-

一路傾...一路做...

做到5pm終於做完!

跟住去左musical

今日上singing class

咁多首歌...我冇一首係完全識背d歌詞-__-

下堂唔準拎稿...睇黎要背曬佢~_~

跟住今日要跳返d舞比Liz睇...

我出去跳個陣佢冇叫埋johnny...

我好似同空氣跳咁- -

不過後尾佢讚我:$

當住咁多人面我會怕羞嫁:$

haha...just kidding

上到大概5:45pm

上完就返屋企:)

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


d0untbb 於 2011-05-06 11:07 PM 發表:
comment(;恩恩你應該記得我(;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇icon真係認唔出^^"
你個info. 唔係林金殿小學-0-
不過去睇你d相簿...你係楊詠欣? 唔知有冇記錯:)
Posted at 2011-05-07 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2011-05-06 08:42 PM 發表:
haha
因為實在太好笑xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

:p
Posted at 2011-05-06 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candylwh 於 2011-05-06 12:11 AM 發表:
係呀 !!!
我同 mancy 講女仔野 ge 時候 ,
我都好驚 brian 聽到 sosad =3=

miss lee 真係好搞笑
我搭車 ge 時候 ,
咁岩見到佢係出面行緊 ,
見到佢一邊行一邊 meimei 咀笑 ,
睇到就想笑 xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀~_~  佢地好鍾意聽...一講佢地就會豎起隻耳仔- -
咁gag? xd   最衰唔係現場><
Posted at 2011-05-06 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TraCy_xd 於 2011-05-05 11:11 PM 發表:
好賤呀佢地成日偷聽^__________________^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lor :p
Posted at 2011-05-05 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2011-05-05 08:53 PM 發表:
我覺得phy堂有趣過ers-_______-
陳清坤真係好低b xd
想落場早講la!!
下場換你haha
英文堂笑死我xdd
係你地講得大聲xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下場我淆底:)
好衰lor...仲勁清楚咁重覆我地講既野...我自己都未必記得咁清楚-_____-
Posted at 2011-05-05 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]