琴日星期一...
上完兩堂之後小息
趕個篇newscut
跟住上多一堂maths又放小息:D
真係好正...如果日日都上一堂放一堂就super輕鬆:p
不過個小息好似得5mins-.-
同思敏落tuck shop...買一年一度既薯餅薯格啦...
點知一落到去就打鐘...個小息未免短得濟-.-
跟住係操場排隊上hall...
有個浴佛大典
岩岩開始幾好個氣氛
問下問題咁...跟住佛青既畫劇好好笑:p
有小明上廣州, 又有柯南醫生個d...
寶玲先係最好笑...笑死我:p
佢快鏡個度真係好正xd
個陣係度諗d語氣既起伏好似faan sir haha~
跟住就到個法師"開示"我地
佢都算係比較幽默既法師
唔會成碌木咁
聽講佢以前係一間大集團既CEO
咁有錢都選擇出家-___-
佢以前係外國讀過書
所以佢d英文好流利-v-
頭半個鐘佢用英文講
後半個鐘用返中文
初頭都有心機聽佢講既...
但佢實在講得太奈...
聽到15mins已經覺得好悶
冇心聽
跟住係度遊魂- -"
之後lunch去左練中樂團
呀sir話佢聽日難得放假...
聽日可以黎湊下熱鬧
結果如我地所料: 佢冇出現:)
咁早佢點會起到身-,-
之後放學去SAC過多幾次首歌
跟住就去左hall 跳jazz
唉...今次好唔好采咁比賽抽唔中我地
隻舞好似晒左咁~
miss話留返下年跳
我下年都未必跳啦- -"
佢好想我地結業禮出隻舞
但我地過半數say no -.-
佢好似有d唔開心= =
首歌係"OH" , 仲要d舞...
廢事好似上年佛誕吉祥咁喇-.-
d人記到而家...= ="
跟住今日係農曆四月初八 佛誕
年年都係去西方寺表演-.-
7am就起左身
然後返學校夾幾次首歌
跟住8:30am上車
15mins左右就去到
真係好鬼悶-.-
睇到張rundown差唔多全部都係致辭-___-
好采今年d致辭唔算好長- -''
去到先rehearsal左一次
跟住我地其實可以周圍走
不過今日真係好熱...
而且d地方已經係上年行過晒-.-
於是我地選擇坐係裡面吽...
表完演就走lu~
返到屋企大概11:30am
咁就一個上午~
|