my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 8
累積人氣: 19652
站內搜尋
2011 年 5 月 10 日  星期二   晴天


佛誕 分類: 未分類

琴日星期一...

上完兩堂之後小息

趕個篇newscut

跟住上多一堂maths又放小息:D

真係好正...如果日日都上一堂放一堂就super輕鬆:p

不過個小息好似得5mins-.-

同思敏落tuck shop...買一年一度既薯餅薯格啦...

點知一落到去就打鐘...個小息未免短得濟-.-

跟住係操場排隊上hall...

有個浴佛大典

岩岩開始幾好個氣氛

問下問題咁...跟住佛青既畫劇好好笑:p

有小明上廣州, 又有柯南醫生個d...

寶玲先係最好笑...笑死我:p

佢快鏡個度真係好正xd

個陣係度諗d語氣既起伏好似faan sir haha~

跟住就到個法師"開示"我地

佢都算係比較幽默既法師

唔會成碌木咁

聽講佢以前係一間大集團既CEO

咁有錢都選擇出家-___-

佢以前係外國讀過書

所以佢d英文好流利-v-

頭半個鐘佢用英文講

後半個鐘用返中文

初頭都有心機聽佢講既...

但佢實在講得太奈...

聽到15mins已經覺得好悶

冇心聽

跟住係度遊魂- -"

 

之後lunch去左練中樂團

呀sir話佢聽日難得放假...

聽日可以黎湊下熱鬧

結果如我地所料: 佢冇出現:)

咁早佢點會起到身-,-

 

之後放學去SAC過多幾次首歌

跟住就去左hall 跳jazz

唉...今次好唔好采咁比賽抽唔中我地

隻舞好似晒左咁~

miss話留返下年跳

我下年都未必跳啦- -"

佢好想我地結業禮出隻舞

但我地過半數say no -.-

佢好似有d唔開心= =

首歌係"OH" , 仲要d舞...

廢事好似上年佛誕吉祥咁喇-.-

d人記到而家...= ="

 

 

 

跟住今日係農曆四月初八 佛誕

年年都係去西方寺表演-.-

7am就起左身

然後返學校夾幾次首歌

跟住8:30am上車

15mins左右就去到

真係好鬼悶-.-

睇到張rundown差唔多全部都係致辭-___-

好采今年d致辭唔算好長- -''

去到先rehearsal左一次

跟住我地其實可以周圍走

不過今日真係好熱...

而且d地方已經係上年行過晒-.-

於是我地選擇坐係裡面吽...

表完演就走lu~

返到屋企大概11:30am

咁就一個上午~






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


wing1234qq 於 2011-05-13 07:35 PM 發表:
re 我覺得好似冰糖燕窩味.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

竟然係咁-0-
我諗d食店一定好想同你買左個自製食譜:p
Posted at 2011-05-14 12:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candylwh 於 2011-05-12 08:00 PM 發表:
一唸到上年 ...
我突然覺得自己好有勇氣 ==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係= ="
冇計啦...佛大曬-v-
Posted at 2011-05-13 10:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2011-05-11 09:49 AM 發表:
比賽要抽纖咁搞笑-.-
上年隻佛誕吉祥真係.....=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

比人笑左好奈=.= 
Posted at 2011-05-11 11:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]