話咁快就開左呢個blog一年
係呢一年期間我打左112篇
平均每3日打一篇
都算ok啦;)
我發覺以前打blog都會用書面語
唔知係咩時候就一時用下口語...一時用下書面語
到而家後期基本上全部都係用口語
哈哈 我都唔知幾時開始係咁:p
呢排都係考緊試
考到星期五
仲有bio同 ers
加埋個sba-.-
bio真係好多 唔係講笑sosad
成疊notes厚到...
dse點死= =
呀! 同埋miss yam已經搵左人代我去果個覺光生日表演 yo!
唔洗去so gd ^^
同埋考完試之後都好似好多野做...
有排忙~_~
|