今日我, 素素 & tracy係放學之後
食完lunch返左學校繼續排舞
SAC比人用左
於是去左一個課室
由下午2點幾............排........排.........排................
終於係5點幾排曬所有舞& d 企位!
呼~~~ ~_~"
所以請同學們聽日2:00~3:30pm準時出席sing con排練喇;)
加油!!! :p