今日係我地第一次練習
2:30pm先開始練
有d人不見蹤影-v-
不過唔緊要...照排先
今日既進度比我想像中快! =)
大家都好比心機學^^
只係有一個搞事既人
just ignore him is ok:)
排完第一段就男女分開練
呢part d動作比較難
大家記得練習呀^^
跟住到最後就run through一次今日學過既野
大家岩岩學已經算係好好:)
聽日繼續努力! ;)
fighting~~~
p.s. 冇參加既同學快d一齊join啦...好好玩嫁XD