上個星期六幫kamshing慶祝18歲生日
去左溜冰&食沙嗲王
點知連第一次溜既wingyuk&kamshing都識溜sosad
得返我一個唔識;(
下次都係唔去了:(
跟住星期一正日放學食蛋糕送禮物慶祝
見到傻仔城收到本簿同gay佬cushion & 支玫瑰花好開心
總算冇白廢我呢個幾星期以黎既心血/~\
不過佢竟然連感謝既說話都冇同我講返:@ 冇良心既傢伙;(
遺忘左我背後付出既努力sosad
係呀 講緊你呀 仲兩頭望:@
算啦 施恩莫望報:(
(p.s. 佢連粒朱古力都唔送比我黎報答我cryyy)
今日情人節
大家情人節快樂:)
我記得上年我有買朱古力送
點知d友仔一個人拎幾粒= =
跟住冇曬=.=
琴晚10pm先有個諗法想整
但太遲了-.-
3月14先啦=)
我會回禮比d送過朱古力比我既人:p
|