突然之間心血來潮想睇返以前打既qooza
雖然用詞有d低B lol
不過原來以前既我係花左咁多時間係跳舞&唱歌方面
好多篇都講緊今日練左幾奈舞/ 歌
練緊咩舞 / 歌
幾時表演or比賽...
一日練6個鐘舞or above都有
唉~"~
而家已經有大半年冇接觸過跳舞同唱歌/~\
好驚第時會係呢方面淡忘左;(
我都好想好似以前咁 咁熱血
但可惜時間唔允許我咁做;(
希望第時再接觸返你唔會覺得你陌生~____~
今日上完bio堂...
留低左同范sir傾一陣計
我地講緊大學都唔需要收咁多科
讀咁多科好似冇乜用
不如drop走一科
點知佢同我講: 你地女仔讀書唔需要咁叻嫁...搵個有錢佬嫁人仲好;)
你睇下d女教師幾多係剩女...一個月人工幾萬..高過d男人嫁唔出lol
我都係第一次聽d班主任叫學生唔好努力讀書= =
不過呢個世界上有幾多有錢佬至得嫁-.-
做人都係靠自己好~___~
不過佢都係未幫我解決到我既問題~"~
我發覺我真係好好人-3-
對你地班友咁好
遲d你地就知;)
|