my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 10
累積人氣: 19654
站內搜尋
2012 年 2 月 16 日  星期四   晴天


2012-02-16 分類: 未分類

突然之間心血來潮想睇返以前打既qooza

雖然用詞有d低B lol

不過原來以前既我係花左咁多時間係跳舞&唱歌方面

好多篇都講緊今日練左幾奈舞/ 歌

練緊咩舞 / 歌

幾時表演or比賽...

一日練6個鐘舞or above都有

唉~"~

而家已經有大半年冇接觸過跳舞同唱歌/~\

好驚第時會係呢方面淡忘左;(

我都好想好似以前咁 咁熱血

但可惜時間唔允許我咁做;(

希望第時再接觸返你唔會覺得你陌生~____~

 

今日上完bio堂...

留低左同范sir傾一陣計

我地講緊大學都唔需要收咁多科

讀咁多科好似冇乜用

不如drop走一科

點知佢同我講:  你地女仔讀書唔需要咁叻嫁...搵個有錢佬嫁人仲好;)

你睇下d女教師幾多係剩女...一個月人工幾萬..高過d男人嫁唔出lol

我都係第一次聽d班主任叫學生唔好努力讀書= =

不過呢個世界上有幾多有錢佬至得嫁-.-

做人都係靠自己好~___~

不過佢都係未幫我解決到我既問題~"~

 

我發覺我真係好好人-3-

對你地班友咁好

遲d你地就知;)

 






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


fungks94 於 2012-03-06 07:06 PM 發表:
咁由f3開始寫lor~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2012-03-04 07:50 PM 發表:
咁多點寫得晒-.-
print出黎就得..
不過考完dse用手寫一次咁多年黎ge blog都係好事黎..
可以回顧6年黎ge生活~~~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我既qooza f.3尾先開- -"
Posted at 2012-03-05 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2012-03-03 12:25 AM 發表:
*係ar,我d msn紀錄咁多年仲係度,我仲用手指複制左一次haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2012-03-03 12:24 AM 發表:
係ar,我d msn紀錄咁多年仲用手指複制左一次haha
我都覺得諗得好周到xd但我驚第日記事本比人淘汰=.=
其實我記得qooza有得'備份日誌'積係複制佢落電腦度...

哈哈,我都係突然諗起呢個留言先黎睇下你回左d咩xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我覺得有機會記事本會被人淘汰=.=
因為電腦d 程式年年都有新野~___~
我有諗過買本日記返黎用人手寫返低=.=  
(不過好似好曬時間...我仲要打左n篇- -
都係dse完左先算~___~
Posted at 2012-03-03 12:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2012-03-01 10:05 PM 發表:
我一早諗過呢個問題,所以我f3開始個d blog都用記事本copyand paste一次
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩 諗得咁周到既=v=
(btw差d睇唔到你既個留言...呢篇好奈之前..= =")
Posted at 2012-03-01 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2012-02-21 06:31 PM 發表:
睇返以前d qooza會發現好好笑haha
雖然低B左d...
但係好有紀念價值...
yuk qooza個句講得好岩:
十年之後
再看看自己的qooza
你一定會覺得很溫暖
就算是一件傷心,失望或尷尬的事也是一樣
因為意義已經不同
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得好!
不過我最驚係遲d qooza會被人淘汰...打左咁多篇既qooza都唔知點拎返出黎可以幾十年後都睇得返=3=
Posted at 2012-02-21 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GirLofDreamS 於 2012-02-18 06:00 PM 發表:
Ms chan 同faan sir 講既完全相反-0-"
不過 讀5到書 真係5知可以點......:'(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yes;(   d人成日話行行出狀元...現實世界又有幾多個狀元呢?~___~
所以都係讀好d書先算=v=
Posted at 2012-02-18 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qweasdzx 於 2012-02-18 03:34 PM 發表:
我岩岩都睇返我之前D QOOZA.
D用詞的確係低B:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你平時都.........:X
Posted at 2012-02-18 04:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing1234qq 於 2012-02-17 08:35 PM 發表:
今年我都打少好多排球=[ 為左dse,,真係要放棄好多野=[
faa弓ir 成日都講埋d歪理=_= 同ms chan 完全唔同
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yes;(
范sir成日講d野  聽落好似又係wor 但又好似怪怪地咁=.=
不過ms chan今日真係講到好認真-.-  
佢話就算要搵都搵個讀書叻過自己既男仔 我個陣笑左haha  不過其實幾有道理~___~
Posted at 2012-02-17 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TraCy_xd 於 2012-02-17 06:57 PM 發表:
好想知xd

我都覺啦 有錢佬都唔''hou''我啦:(
所以都要讀書啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀~___~
Posted at 2012-02-17 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]