my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 2
累積人氣: 19646
站內搜尋
2012 年 2 月 18 日  星期六   晴天


人生第一次補習 分類: 未分類

其實係上年就已經開始有補習既念頭

不過一直都未去行動~___~

有次上堂...唔知邊個老師問有邊個未補過習既舉手

點知得幾個人舉only= =

睇下...而家d補習風氣幾盛行sosad

雖然我唔知補習可唔可以幫助提升自己既成績

不過唔補又覺得好似少咁d野咁;(

好似好冇安全感~"~

之前去中大醫科...個度d人唔係尖子...就係A-level拎3A既人=v=

我問佢地點樣可以好似你地咁讀書咁叻...有咩秘訣?

佢地話其實只要做曬咁多年黎既past paper...背左k.kwong (chem) d notes就得-v-

我見佢地個個都好活潑-v-

不過睇唔出 佢地原來一放學就去自修室 做past paper做到夜晚10點先返屋企=.=

睇黎我都要學下佢地d毅力~___~

我仲記得 有個叫thomas既留左個電話比我 話有咩唔明可以問佢

咁好人都有~___~      不過我已經整唔見個電話lol

我有次問莘哥 點解你唔去補習既?

佢話: 其實我覺得補習冇咩用...將d時間花係做練習同past paper仲好

d人成日話補完習有進步...其實只係因為唔想曬左去補習d錢 所以比心機溫書先有進步

諗諗下又幾有道理wor-v-

今日其實係我第一次補習

去左補phy

睇下遲d phy有冇進步先:)

學范sir話齋 一個chapter溫兩日

都要溫三百幾日

好啦 係時候要的起心肝讀書\____/

 






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


fungks94 於 2012-02-21 06:34 PM 發表:
我想補英文sosad
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都有諗過補英文-v-
我見到有個係for dse exam skills 既課程幾好
不過要$125一堂= =
同埋可能要去旺角度上..
Posted at 2012-02-21 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing1234qq 於 2012-02-19 07:04 PM 發表:
冇左會考,少左緊張感覺,
感覺上仲未準備好考公開試

好辛苦呀不斷做past paper=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都覺~___~
Posted at 2012-02-19 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qweasdzx 於 2012-02-19 06:27 PM 發表:
我都想補WOR
不過吾知補咩科好- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

思敏, 不如你補k.kwong啦:p
咁我地可以交換phy同chem d notes^^
一定要齊齊讀好combined\____/  
然後就同ers講88 XD
Posted at 2012-02-19 06:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ny7431 於 2012-02-18 11:36 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2012-02-19 03:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GirLofDreamS 於 2012-02-18 05:57 PM 發表:
一起ADD OIL;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55! =)
Posted at 2012-02-18 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]