其實早在f.4完左個陣...
我就已經有打算drop ers既念頭
個陣驚combined sci唔高分
到左半年後既今日...
我又要驚drop左ers得返兩個X
會比其他人輸舌
到我真係已經下左決定要drop既時候
又會諗3個X真係易d入到大學wor
但後尾又會諗其實都係貴精不貴多姐
係咪應該drop左佢騰多d時間係phy chem bio度?
另一邊又要煩d timetable
本來係sat補phy 1:15pm
時間非常好
但可惜而家報左maths...偏偏又要個時間撞到應一應:(
而家又要煩究竟phy要調去咩時間?
wed 6:20pm @ 旺角?
定sat 11:45am @九龍灣?
星期三補...旺角雖然近d...但話曬上左成日堂...補完又要8點幾先返到屋企...攰死:(
星期六補...九龍灣又要遠到乜咁:(
補習唔係一兩日既事...係要以後keep住個個星期都係咁過
真係要認真諗清楚:(
唉...
點解人大左就會有咁多煩惱?
我真係想好似d小朋友咁
想笑就笑 想喊就喊
扭兩下計 d大人就會比糖糖你食tum返你
唔似得而家
日日都煩呢樣 煩個樣
同埋我發覺...
其實而家讀書根本唔係為左增加自己既知識
而係為左考試而讀書
如果我為興趣...想知d自己想知既事...滿足好奇心...
其實我去公共圖書館搵相關既書籍都可以搵到答案
而家只係會諗 讀咩+考到咩成績先可以入大學...第時先會有好d既人生
係為生活而生活:(
大個左先發現原來做d自己鍾意做既野係一件好難既事黎
唉...可唔可以快d比我諗到我究竟應該點做><
p.s. 多謝你 幫我吸走d負能量:)
|