my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 4
累積人氣: 19587
站內搜尋
2012 年 2 月 26 日  星期日   晴天


分類: 未分類

其實早在f.4完左個陣...

我就已經有打算drop ers既念頭

個陣驚combined sci唔高分

到左半年後既今日...

我又要驚drop左ers得返兩個X

會比其他人輸舌

到我真係已經下左決定要drop既時候

又會諗3個X真係易d入到大學wor

但後尾又會諗其實都係貴精不貴多姐

係咪應該drop左佢騰多d時間係phy chem bio度?

另一邊又要煩d timetable

本來係sat補phy 1:15pm

時間非常好

但可惜而家報左maths...偏偏又要個時間撞到應一應:(

而家又要煩究竟phy要調去咩時間?

wed 6:20pm @ 旺角?

定sat 11:45am @九龍灣?

星期三補...旺角雖然近d...但話曬上左成日堂...補完又要8點幾先返到屋企...攰死:(

星期六補...九龍灣又要遠到乜咁:(

補習唔係一兩日既事...係要以後keep住個個星期都係咁過

真係要認真諗清楚:(

唉...

點解人大左就會有咁多煩惱?

我真係想好似d小朋友咁

想笑就笑 想喊就喊

扭兩下計 d大人就會比糖糖你食tum返你

唔似得而家

日日都煩呢樣 煩個樣

同埋我發覺...

其實而家讀書根本唔係為左增加自己既知識

而係為左考試而讀書

如果我為興趣...想知d自己想知既事...滿足好奇心...

其實我去公共圖書館搵相關既書籍都可以搵到答案

而家只係會諗 讀咩+考到咩成績先可以入大學...第時先會有好d既人生

係為生活而生活:(

大個左先發現原來做d自己鍾意做既野係一件好難既事黎

唉...可唔可以快d比我諗到我究竟應該點做><

p.s. 多謝你 幫我吸走d負能量:)

 






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


fungks94 於 2012-02-28 07:08 PM 發表:
p.s. 多謝你 幫我吸走d負能量:)
一定係講緊我la a__a++
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

實係啦=.=
Posted at 2012-02-29 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing1234qq 於 2012-02-27 07:11 PM 發表:
我之前都諗緊drop 唔drop,,,
drop 左又驚 考試失手,,2個x ,,得一個x 考得好=[
唔drop ,,phy chem又考得唔好...
所以都煩左好耐=-=

唉,,讀書真的好累,,但我諗將來工作仲累
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢個問題我煩左半年=.=
而家終於得到解脫
希望我既決定無錯啦~___~
Posted at 2012-02-27 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2012-02-27 10:45 AM 發表:
其實2個X已經夠-.-
同埋d分唔突出ge話都冇用....
btw九龍灣搭多2次車就覺得唔係好遠架la..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好啦:)
我drop ers 同去九龍灣補;)
Posted at 2012-02-27 01:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]