| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 6 日 星期三  |

|
|
揀 |
|
好灰ar........
今朝本身諗住搵黃太.....睇下dance team點~
不過樂昕叫我諗清楚d先......咁又係ge.....
到放學lu.....sm遲放~~~
出到去就見到貴儀佢地同黃太傾緊~~~
之後叫埋我過去~~~
黃太叫我下年玩dance team~~~~
星期日一點到六點~~~個陣完全唔記得原來我要學二胡~~~
之後番到屋企~~~係咁諗~~~~~
之後先發覺原來我十二點到一點到去大埔學二胡~~~
點算~~~~
媽咪番到黎同佢傾~~~
佢話睇下黃老師肯唔肯幫我轉堂......
睇我咪打比佢囉....點知佢星期六full哂~唔得閑~
得番星期日~~~好多同學都係固定時間......
咁而家佢就幫我問9點同十點個堂......睇下佢地肯唔肯轉堂~~~~
但~機會好細~~~
之後同媽咪坐係道傾~~~
傾傾下我都喊~~~我真係唔想揀!!!
如果佢地唔肯轉~咁我就唔可以dance~
連婆婆都唔贊成我跳舞.....
佢地都話我二胡學左咁多年~而家話唔玩~
真係好哂囉~同埋~我今年都話要考級~又玩校際.......
咁但我真係好想跳舞.....我唔想二揀一ar.......
之後喊左好耐~~~
打左比一駒~~~~其實我都知~~~如果我今年玩哂咁多樣野ge話~
一定會好辛苦囉~~~同埋我今年一定要爬番上黎~!!!!!
所以~成績要兼顧到之餘~~~
我班會做左副主席~
中樂團譜務~
啦啦隊~
dance team~
二胡~
樂理~
我今年真係要好比心機囉~
所以我而家問心~我上堂真係好留心咁聽書~~~
我好希望今年可以考到70名以內.......~
雖然機會真係好微好微......不過我會盡我能力去做到最好囉!!!!!!
Yanki~你要加油呀~!!!!!
番到黎~同camel傾左好耐電話~~~~
薯薯你要加油~~!!!!!!
老公仔你都係~!!!!!!!
我地一齊努力啦~!!!!!

|
|
刊登時間︰2006-09-06 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 299 | »
|