YankIkI...之...小日記

 

Yanki724
暱稱: ~Yanki~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉~
好痛....
玩弄.........
keke~
文章分類
全部 (299)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 299
留言總數: 79
今日人氣: 69
累積人氣: 7481
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 9 月 6 日  星期三           晴天

揀 

好灰ar........

今朝本身諗住搵黃太.....睇下dance team點~

不過樂昕叫我諗清楚d先......咁又係ge.....

到放學lu.....sm遲放~~~

出到去就見到貴儀佢地同黃太傾緊~~~

之後叫埋我過去~~~

黃太叫我下年玩dance team~~~~

星期日一點到六點~~~個陣完全唔記得原來我要學二胡~~~

之後番到屋企~~~係咁諗~~~~~

之後先發覺原來我十二點到一點到去大埔學二胡~~~

點算~~~~

媽咪番到黎同佢傾~~~

佢話睇下黃老師肯唔肯幫我轉堂......

睇我咪打比佢囉....點知佢星期六full哂~唔得閑~

得番星期日~~~好多同學都係固定時間......

咁而家佢就幫我問9點同十點個堂......睇下佢地肯唔肯轉堂~~~~

但~機會好細~~~

之後同媽咪坐係道傾~~~

傾傾下我都喊~~~我真係唔想揀!!!

如果佢地唔肯轉~咁我就唔可以dance~

連婆婆都唔贊成我跳舞.....

佢地都話我二胡學左咁多年~而家話唔玩~

真係好哂囉~同埋~我今年都話要考級~又玩校際.......

咁但我真係好想跳舞.....我唔想二揀一ar.......

之後喊左好耐~~~

打左比一駒~~~~其實我都知~~~如果我今年玩哂咁多樣野ge話~

一定會好辛苦囉~~~同埋我今年一定要爬番上黎~!!!!!

所以~成績要兼顧到之餘~~~

我班會做左副主席~

中樂團譜務~

啦啦隊~

dance team~

二胡~

樂理~

我今年真係要好比心機囉~

所以我而家問心~我上堂真係好留心咁聽書~~~

我好希望今年可以考到70名以內.......~

雖然機會真係好微好微......不過我會盡我能力去做到最好囉!!!!!!

Yanki~你要加油呀~!!!!!

番到黎~同camel傾左好耐電話~~~~

薯薯你要加油~~!!!!!!

老公仔你都係~!!!!!!!

我地一齊努力啦~!!!!!

 

刊登時間︰2006-09-06 06:00 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]