搞到我要沖上RR1~~~無奈.....
之後同camel食飯.....本身同kaye ga~~~不過sm遲放~~~哼哼哼!!!
同camel食飯~~~屁屁佢地都黎搭''台''~~~
死肥毛~講d唔講d~!!!!吊我引!!!!!
番到去又同camel傾計~針d秘密野!!!!!=P
之後排隊入hall~頂!死sm~等成層樓d人走哂先比我地落去~~~~
熱到暈~!!!!!超無奈~~~死sm無啦啦問我有無睇醫生!!!!
關你鬼事!!!!!!!哼哼哼!!!!!!!
不過吳子銘幾好~~~雖然又真係嘟左d~問佢中文用英文答我what!!!!
個陣班務ar~不過原來只係佢聽唔到~但都係姐~駛唔駛下下都用英文呀~
驚校長黎睇我地...見到你唔用英文講呢......呵呵!!!!
上maths個陣~佢都有問我係唔係唔舒服......
其實我本notebook比左camel~所以無得寫~
所以答佢~無咩事~睇緊佢答~
咁佢都話我有咩就叫佢~~~幾好人!!!!!!
放左學.....同貴儀,樂昕,笨桃佢地番~~~不過佢地又唔知做咩~
兩個down爆!!!!!
番到課室~貴儀已經去左toliet~~~樂昕就係課室.....
咁我梗係安慰佢地啦......本身我都無野......
但當我地諗住落去先~等佢兩個冷靜下~笨桃話見到佢地兩個大喊.......
嚇左一跳.....個刻見到佢兩個~我超想喊出黎.......
貴儀呀~無事ga~唔好咁擔心啦~最多咪叫黃太同你媽咪講囉~~~~
樂昕呀~唔好喊啦~其實你都唔好唔開心......
但而家係咪應該幫左貴儀先呢~
喊雖然唔係一個解決ge方法~
不過我知你地喊左出黎係舒服d ga啦~~~
總之點都好~我地4個都係好姐妹~永遠都唔會變!!!!!!
貴姐:其實你lunch真係可以黎我屋企食....我屋企人真係真係唔介意ga!!!!
P.S.好對唔住~~~我知我最近真係多疑左好多~~~
我由而家開始~咩事都好~我都會選擇去相信你~!!!!
加油呀!!!!對你永遠支持~~
!!!!!!
都係個句~~~~
因為我信你!!! 因為我愛你!!!
P.S.S.原來....真真正正ge感情真係會經歷好多波折!!!!!
經歷得越多波折~感情會越穩固!!!!!!
我相信.....我地一定會一齊經歷哂所有ge波折~!!!!!