YankIkI...之...小日記

 

Yanki724
暱稱: ~Yanki~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉~
好痛....
玩弄.........
keke~
文章分類
全部 (299)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 299
留言總數: 79
今日人氣: 47
累積人氣: 7459
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 9 月 11 日  星期一           晴天

^^打番哂d日記仔~  愉快

細佬~生日大快樂!!!^^

呢兩日其實都有打日記~不過post唔到~仲del埋~oh shit!!!!

算啦~前日呢~影團相~之後yuki黎左我屋企~之後一齊出太子~好眼訓呀今堂~想死咁濟!!!!

琴日~busy囉~~~一朝早就比老媽子叫醒左去睇醫生~~~都未訓醒~睇鬼!!!

><"""~~~~之後食野~食完野飛入大埔lu......

黃老師隻mui mui真係好可愛~~~有相睇!!!!!愛屎佢!!!!

mon查查tim.......

係咁lug毛~搞到我成身都係~~~~>3<~~~

學哂成首比賽歌啦~~開心~而家cut一排先~唔上住~月頭再上~比我抖下.....

之後點幾~番可立跳舞~~~第一日係dance team跳舞~~~

好好玩~跳左三隻舞......死人羅欣恩~!!!!

你還番條腳筋比我!!!!係咁壓我落去~痛死左!!!!!

都話拉筋仲慘個生仔ga啦~個個係道慘叫~!!!!場面壯觀!!!!

家姐仲比我搞到做到一字馬~好勁呀!!!叻叻!!!

前後夾供~想出番黎都出唔到.........

跳到五點幾六點落堂啦~學左首bye bye歌~^^

我鍾意跳舞!!!!!!!!

今朝同樺樺同monica食早餐~~~好眼訓~~~

琴晚同媽咪因為一d中樂團ge野~~~嘈左好耐~我又發脾氣啦~~~><""

仲喊tim!!!!你好過份~我想做你都唔比~係都要搞到我唔開心先安落!!!!!

所以今朝隻眼腫左~嘉玲都見到......>3<

一早就要入hall~~~rebecca好勁唷!!!!叻叻!!!!

之後上lab. lu.......

今日都無咩堂~小息同camel''燕un''~~ku~kukuku.....

兩堂英文堂~同na傾計~~~聽佢講書想死!!!超眼訓~~!~~

lunch又遲放啦!!!!T^T......

同肥毛食~~~~

之後mce......寫自己d野~~~笑死左~~~kaka~~~

我連........都寫~~~=P   (唔好亂諗野....)

CLP~差d想訓覺~~~無野做過~~~唉唉唉~~~

放學啦~~!!!!^^

係樓梯睇到eric伯伯~佢番左黎呀~

我係後面好大聲咁叫佢....嚇親佢tim.....

話我連師兄都唔叫句wor~~~~叫囉~~~~~師兄~!!!

上去搵桃姨姨個陣~無啦啦有個人好大聲咁叫我yanki姐姐.....

呆左.....原來係楊琴小妹妹.......其實佢認得我係因為一駒.......

當中有d野的......kaka~~~~=p

green hse.~哈哈~今年好多人~40幾個~加埋男仔~~

你地好叻呀~~~今日都已經嗌得咁大聲~~~~

我地要加油~~~我地要攞五連冠!!!!!

今日我地4個已經榮升做helper~~>3<

好無奈!!!!臭臭grace!!!!!

今日臭臭grace無啦啦係我隔離講左句野~~~聽完超超超無奈~~~

f.1有個yanki~~不過苦瓜乾一個~~~叫佢嗌啦~~~望住佢~~~

唉~好似叫佢去死咁......搞咩~~~你敗壞左yanki呢個形象啦=P~

笑下啦~~~~~e~~~~開心d~!!!!!

今日諗住佢唔會出現~點知無啦啦彈出黎~頂~!!!超唔likey你囉~!!!!

睇你幾時又發脾氣鬧班f.1~!!!!!!哼哼哼~~~

zoe今日好搞野~~~~~笑到我par左係道囉~~~~~

我地嗌who we are個陣呱~~~有個f.1仔無啦啦尖叫~~~

可能嚇親佢啦~~~全場靜哂~~~係下一刻大家已經笑爆嘴了~~~~

之後同camel去library還書~~~之後佢送我番屋企~~~~

好凍呀今日~~~唔記得帶冷衫~~~

吳一駒你好恨心~T^T.....凍死我啦~~~都唔比件冷衫我着!!!!

我岩岩先睇完醫生~唔想再睇過>333333333333<

不過算數啦~見你都傷風~~~小心身體呀~!!!!

好掛住你呀.....好多日無係msn傾計計啦~~~~唔制!!!><""

不過算啦~有得傾電話~我鍾意傾電話多d!!!!!=)

 

刊登時間︰2006-09-11 09:50 PM     [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]