|
細佬~生日大快樂!!!^^
呢兩日其實都有打日記~不過post唔到~仲del埋~oh shit!!!!
算啦~前日呢~影團相~之後yuki黎左我屋企~之後一齊出太子~好眼訓呀今堂~想死咁濟!!!!
琴日~busy囉~~~一朝早就比老媽子叫醒左去睇醫生~~~都未訓醒~睇鬼!!!
><"""~~~~之後食野~食完野飛入大埔lu......
黃老師隻mui mui真係好可愛~~~有相睇!!!!!愛屎佢!!!!
 
mon查查tim.......
係咁lug毛~搞到我成身都係~~~~>3<~~~
學哂成首比賽歌啦~~開心~而家cut一排先~唔上住~月頭再上~比我抖下.....
之後點幾~番可立跳舞~~~第一日係dance team跳舞~~~
好好玩~跳左三隻舞......死人羅欣恩~!!!!
你還番條腳筋比我!!!!係咁壓我落去~痛死左!!!!!
都話拉筋仲慘個生仔ga啦~個個係道慘叫~!!!!場面壯觀!!!!
家姐仲比我搞到做到一字馬~好勁呀!!!叻叻!!!
前後夾供~想出番黎都出唔到.........
跳到五點幾六點落堂啦~學左首bye bye歌~^^
我鍾意跳舞!!!!!!!!
今朝同樺樺同monica食早餐~~~好眼訓~~~
琴晚同媽咪因為一d中樂團ge野~~~嘈左好耐~我又發脾氣啦~~~><""
仲喊tim!!!!你好過份~我想做你都唔比~係都要搞到我唔開心先安落!!!!!
所以今朝隻眼腫左~嘉玲都見到......>3<
一早就要入hall~~~rebecca好勁唷!!!!叻叻!!!!
之後上lab. lu.......
今日都無咩堂~小息同camel''燕un''~~ku~kukuku.....
兩堂英文堂~同na傾計~~~聽佢講書想死!!!超眼訓~~!~~
lunch又遲放啦!!!!T^T......
同肥毛食~~~~
之後mce......寫自己d野~~~笑死左~~~kaka~~~
我連........都寫~~~=P (唔好亂諗野....)
CLP~差d想訓覺~~~無野做過~~~唉唉唉~~~
放學啦~~!!!!^^
係樓梯睇到eric伯伯~佢番左黎呀~
我係後面好大聲咁叫佢....嚇親佢tim.....
話我連師兄都唔叫句wor~~~~叫囉~~~~~師兄~!!!
上去搵桃姨姨個陣~無啦啦有個人好大聲咁叫我yanki姐姐.....
呆左.....原來係楊琴小妹妹.......其實佢認得我係因為一駒.......
當中有d野的......kaka~~~~=p
green hse.~哈哈~今年好多人~40幾個~加埋男仔~~
你地好叻呀~~~今日都已經嗌得咁大聲~~~~
我地要加油~~~我地要攞五連冠!!!!!
今日我地4個已經榮升做helper~~>3<
好無奈!!!!臭臭grace!!!!!
今日臭臭grace無啦啦係我隔離講左句野~~~聽完超超超無奈~~~
f.1有個yanki~~不過苦瓜乾一個~~~叫佢嗌啦~~~望住佢~~~
唉~好似叫佢去死咁......搞咩~~~你敗壞左yanki呢個形象啦=P~
笑下啦~~~~~e~~~~開心d~!!!!!
今日諗住佢唔會出現~點知無啦啦彈出黎~頂~!!!超唔likey你囉~!!!!
睇你幾時又發脾氣鬧班f.1~!!!!!!哼哼哼~~~
zoe今日好搞野~~~~~笑到我par左係道囉~~~~~
我地嗌who we are個陣呱~~~有個f.1仔無啦啦尖叫~~~
可能嚇親佢啦~~~全場靜哂~~~係下一刻大家已經笑爆嘴了~~~~
之後同camel去library還書~~~之後佢送我番屋企~~~~
好凍呀今日 ~~~唔記得帶冷衫~~~
吳一駒你好恨心~T^T.....凍死我啦~~~都唔比件冷衫我着!!!!
我岩岩先睇完醫生~唔想再睇過>333333333333<
不過算數啦~見你都傷風~~~小心身體呀~!!!!
好掛住你呀.....好多日無係msn傾計計啦~~~~唔制!!!><""
不過算啦~有得傾電話~我鍾意傾電話多d!!!!!=)

|