金日終於都開學Lu"
悶咗成個暑假~
金日約咗christy同melho去m記食早餐,,
因為9:00先要番到
唔知點解冇啦啦胃痛...
咩都食唔落tim...
跟住番到去..
thz--kathy,katie同...唔記得咗xd.."
要集隊
同kathy,katie落去先,,
不過唔同班...
跟住番到去自由坐"
第1次入2a課室,,
諗住同christy一齊坐,,
點知佢同melho一齊...
christy正衰人!!!!!!!!!=[
搞到我要自己坐.......
不過算啦!!
之後同後面個女仔--michelle岩傾"
佢坐咗去我側邊,,
好好傾啊=]
sor 呀sue,,
你唔介呀可??
放咗學..
sor呀各位,,
我冇番到小學..
去咗同michelle影學生相"
冇計啦..
ting日要交呀!!
sor x10000000000000000000000
christy,,
多得你我先識到michelle咋=]
 |