http://call110.myweb.hinet.net/Pretty%20Boy/80.htm 
 
2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


ToDay=] 分類: 未分類

金日上埋geog Lu~
又係呀sir教"
不過Le個呀sir勁cute Lo..
新人一個,,
金日比我地玩..
上堂仲要派「出奇蛋」Tim=u=
仲要係真Ge「出奇蛋」喎~(食得個d")
睇得出佢好好人,,
因為佢完全唔識教我地..
仲用中文tim!!(對我Le D唔合格Ge人黎講..真好^^)
不過好明顯個呀sir仲以為我地係"小朋友">3<..

講吓第異d野啦"
上ENG堂(仲係透明的~hapi^^)
TING日CHI堂我要出去講野lo..(爆煩呀TnT)
MATHS仲係咁,,
有D唔係好明..
TING日先上I.S Ge第1堂,,
又要同唔知咩人坐Lu@

放學,,
係巴士站見到jeff liu,,
又同佢一齊搭車"
仲見到他呢^^
好cool呀"



2007 年 9 月 7 日  星期五   陰天


上學日^^ 分類: 未分類

勁like BK個呀SIR(好搞笑呀!!@)
IT:mr.梁(勁好人>3<)
中文:何寶琪老師(都係好好人")
hist&eng:mrs.li(表面好惡,,但係其實好nice Ga")
classteac&maths:mr. chan(好好好好好好人Ga^^)
c+hist:青青(又係nice Ge~)
I.S:mr.lee(以前班主任"勁好人^^)
P.E:未知呀..星期一先上第1堂>3<"

入咗班會~
做康樂呀!!
琴日開會勁好玩#
mr.chan仲請我地飲野tim**
我地女對男咁坐,,
下星期5放學係學校搞party^^
勁hapi呢!!

雖然仲未識晒d人,,
不過都好過唔識啦=]



2007 年 9 月 3 日  星期一   陰天


開學=] 分類: 未分類

金日終於都開學Lu"
悶咗成個暑假~

金日約咗christy同melho去m記食早餐,,
因為9:00先要番到
唔知點解冇啦啦胃痛...
咩都食唔落tim...

跟住番到去..
thz--kathy,katie同...唔記得咗xd.."
要集隊
同kathy,katie落去先,,
不過唔同班...

跟住番到去自由坐"
第1次入2a課室,,
諗住同christy一齊坐,,
點知佢同melho一齊...
christy正衰人!!!!!!!!!=[
搞到我要自己坐.......

不過算啦!!
之後同後面個女仔--michelle岩傾"
佢坐咗去我側邊,,
好好傾啊=]
sor 呀sue,,
你唔介呀可??

放咗學..
sor呀各位,,
我冇番到小學..
去咗同michelle影學生相"
冇計啦..
ting日要交呀!!
sor x10000000000000000000000

christy,,
多得你我先識到michelle咋=]

                                         



2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天


困擾= = 分類: 未分類

唉..
咩功課都未做晒..

琴日出咗去同rebecca(琳)行街,,
係「teady & i」到見到慧慧呀!!!
佢3/9都番主風喎~

跟住行行行..
去咗好運..
撞倒家姐行緊街"
(冇咩特別~)

行咗2-3個鐘..
收到maegan Ge「奪命追魂call」,,
sor呀maegan"
我真係陪唔到你Ga"
下次再出去啦"

之後去rebecca屋企做功課..(好乖啊>3<")
做咗一陣........
佢家姐同我家姐行完街番黎,,
跟住我地係到睇「I LOVE U BOYS」,,
勁搞笑呀

大約5-6點就番到屋企Lu""



2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天


新朋友>3< 分類: 未分類

亞衡"
第1次同你傾msn,,
就講晒d野比你知tim>3<
唔係個個男仔都係咁Ga""

我明Ga啦!!
雖然我冇憺同果個人講野..
不過我唔會比自己後悔Ga!!"
(好開心可以識到你lee個咁傾得ge朋友=])



YannesKee
暱稱: yannes
最新文章
2011-06-26
2011-05-06
2011-04-29
2011-04-21
2011-04-07
文章分類
全部 (247)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
聰聰
Avril Lavigne
Lyris
Tiffany
RSS 訂閱
RSS Feed