DR.堂(( 又要排戲... 不過,, 付出真係有收穫; 蘇sir話我地做得好呀..XD"
到H.E lu@ 我覺得呢,, 同兩個最好ge fdfd一齊整野食... 好溫馨啊...呵呵" 第一次整蛋,, yummyyummy呀!!!
班網: http://www.pyc.edu.hk/~pyc-f1e/
金日發生咗一件不幸ge事--掉位了" 唉... 本人而+不能作任何評語,, 免得ting日比人打~
I.S,, 勁好玩" 係到"鬥車" 我有4分:]
Eng堂,, 去咗library... 而+先知原來近排潮流"輕"纖形22同變靚D... 難怪ken同包包擺出一d「誘人」ge姿勢" OL都唔錯,,但師奶就...
I.T. -> 照舊 XD.."
逼得太緊 情人當然愛情人 祥和心要不去問 纏綿怎可給吹促誕生 是我 共你逼得太近 你間中想一個人 跟你早應該要如遠若近 *我今天知不應該 手機中要你示愛 纏在附近令你沒自由出外 我是活該 逼不你被深愛 一不滿意淚落下來 嚇得 你要 分開 如我知錯 可否乃念最初 最苦都快樂過 要告別懲罰我 怎可 你太重要使我淚亦落得多 見要見得多 假使感覺被折磨 能減少點愛是否原諒我 (重新開始過願愛得輕泊) * 情人總想吻情人 然而不可變責任 如勤工獎怎得到快感 是我 為你早戀上癮 成為熱心的怪人 不再值得一吻和你未襯 REPEAT * HO WOO HO WOO HO WOO… 如我知錯 請親我像最初 再苦都快樂過 太多愛便嫌我 那可 WOO OH 我 我願意改過 那計較清楚 那個愛得多 青春不怕被搓陀 自尊心都放開 認錯
金日離奇地唔洗比mrs.lee罵:]] I.S test....冇溫書都合格" 仲早放tim![12:20p.m] 同家姐出街食飯,, um...
仲有,, 皇上生日快樂!!!" 至於生日禮物... 唔好意c 呀... 星期一補啦!!@
我唔想搵交嗌... 你ge性格需要人遷就,, 我都係...
係我失約... SoR,,美金~ 唔好嬲我啦" 我英成你一定冇下次!!!
唔好意思呀各位,, 假期冇打日記... 其實佳因我真係好努力... 好努力咁練badmindon lo@
放假好開心呀! 同表哥佢地行街" 玩電腦" 行街,,行街,,行街..." 好好好好好好好好好多野啊-@<
近排好多test... 仲有呀! 岩岩先至擺番d書,, 又話要清晒個櫃筒...有冇搞錯!!?