YannylI
暱稱: YannylI
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-05
2011-03-05
2011-01-23
2010-12-31
2010-11-29
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 93
今日人氣: 1
累積人氣: 4776
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


2009-09-27

 關心妍 - 放生

作詞:李峻一
作曲:李峻一
編曲:Billy Chan

熱情淡了嗎 想抽身了嘛
聊電話也洩氣了嗎
舊承諾應不假 卻忍不到悶吧
念記當天處處鮮花

* 互纏著到老 不死都疲勞
還是跟你痛快結束
為承諾守得到 拍拖都變義務
沒法稀罕你這情操

去吧 猶如候鳥飛走吧
未奢想你迷途知返
自由 來換失戀那代價
你真的相信值得嗎


是我太過愛你 願意放生你
無謂你抱陣我也這麼的晦氣
我亦算知醜 無謂強迫你
難道要我對著你句句要生要死

就當愛錯了你 就當放生你
無謂你說話裡有這麼多怨氣
我就放開手 無謂再忍你
明白放過你是放過自己 這個道理
*


Repeat *

刊登時間︰2009-09-27 06:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


Buffet Day

琴日同cow+qq食buffet !!

不過係食buffet 之前,去左青衣城行街....本來去奧海城先o既,不過塔錯車....冇去到..

去到青衣城...好悶.....冇野好行......唸住去海濱長廊行下.....點知..冇野行....跟住行左去公園,坐左一陣.....qq條長腿太吸引啦...d蚊淨係咬佢

好唔容易先等到5:00pm , 由青衣城出發迪士尼!!

去到都係5點幾 , 加上qq的原因,我地決定步行到目的地!

哈! 沿途有好多風景,比我地狂影!!! (最衰我唔記得帶相機啦)

行左好耐之後.....到左5:45pm , 我地開始行去酒店 , 又係行左好耐好耐.....終於!到左啦!不過間酒店o既外觀真係唔係好吸引....

去到之後時間岩岩好!不過因為去廁所....所以遲左一分鐘先開始!

開始o既時候 , 大家都好似十世未食野咁!雄心勃勃!! ........但係.....過大約一個鐘後......我地開始.....唔得啦!

只好不斷吃檸檬 , 消下滯....但係食野o既速度愈來愈慢.....

直到某個時候....再食唔落啦....不過我地仍然堅持要坐到夠鐘為止..

結果我地由6:00食到9:45先走!

總括黎睇...今日好happy!ho.....

 

ps: 另外,我終於知道qq食極都唔肥o既秘密! he.......

 

不過....到左今日搞到我腰酸骨痛....

( cow同q去我個qooza 相簿拎相啦! )

 

 

刊登時間︰2009-05-12 07:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:cow's blog 的密碼 )
刊登時間︰2008-12-27 12:03 AM


2008 年 11 月 13 日  星期四   晴天


MY B-DAY!!

哈!!!!!!我今日18歲啦!!!

不過琴日已經慶祝左啦!!!!qq比左個suprise我!哈.....第一眼見到都有驚嚇!!

but any way~ 我,qq,芬芬,wing,ling,麻甩軒.趙x樂,billy.....都唱到好high!!!!!!

哈......未試過唱k咁開心!!!!多謝你地令我有一個咁難o既回憶!!

thank you qq~~~~

哈....我今年收到好多禮物呀!!!!!!多謝多謝多謝多謝多謝多謝你地><

波波wing果份當然「最大份」啦!!!拆左5分鐘喎!!

LOVE YOU ALL><   Q&COW exspecially!!!!

哈.....要多謝o既人好多呀!!

cow o既禮物令我有d驚喜!!!!好大條!! thanks COW!

wing&芬芬今日請我吃lunch!! 感謝!!

好好彩今日唔使補課!!所以.....我就行左一陣街~

最後.....當然要隆重多謝啦!!嘻......

刊登時間︰2008-11-13 08:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


2008-10-19

昨天太累了....

沒打blog......

q+rita+me去科學館聽talk

聽完talk.....

入場去科學館玩....

影左好多相!! (放在facebook)

玩左2hr......$12.5...抵!!


跟住就返church

 

要學懂寬恕比任何事都困難

刊登時間︰2008-10-19 10:19 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]