今日 6:45 已經起身了 :]
It is rainy!!!
7:10 出門口
搭小巴出大圍,排隊**
出到大圍等左一架車就上車 lu...
返到 school 先 7:35
買早餐返班房食
個個都努力咁做功課
而我就好努力咁幫人借書
今朝早見到恆香**
開心死我啦!!!
繼續幫人借書,幫 HEi 袋 tele
早讀 - 學會 x3
DEBBi 話串咀!
立志書我有好多野要立牙!!!!
CHiN x2 同前個堂講 d 野差吾多
好眼訓好眼訓 z Z Z
訓左 1 個字左右俾人叫醒了 -口-"
ENG LiSiTiNG**
悶爆 + 蚊訓
RESS 到處還書
同 DRBBi 周圍同人講後日 + 7月7
ENG LiSiTiNg**
噏噏噏...小蜜蜂 :p
MATHS x2 又係狂做數
好眼訓好眼訓!!!
我要換老師牙吾該 T^T
LUNCH 金源
仲只吾帶傘子呢 :[
返到泥李+0話見到恆香
嗚嗚 T^T
次次都係咁嫁???
VA x2 見到青蛙傻左係度拍手
becoz someone!
圓婉河老師俾起姣婆李好好好好好好多!
又同死烏龜一組了...
Why always is him???
無無聊聊又一堂
放學見到 3 丁友攀石
問佢地幾時開始有得攀
點知吾夠人未開始得住!!!
吾該大家快 d 參加啦**
呵呵 :]
見到恆香了!
SO LUCKY
走個陣又見多次喎...
哈哈哈
搭 88K with 澄
伍生仲要人地送佢返屋企
笑死我啦 :]
返到家玩電腦 + 做功課
MSN with LEBRON
6. 幾同青蛙玩 GAMES
7. 幾食飯
之後幫手洗碗
GOOD GiRL!
溫書溫書**
泥排天氣凍左好多,大家著多件衫啦!
|