2006 年 9 月 5 日 星期二  |
| 老師團 |
分類: 未分類 |
今日 7:20 先起身
用左 2 個字時間就出門口
冇食早餐 :[
行出 MEi LAM 搭 81S
返到班暈暈地...臉青咀白 -口-"
SO SORRY TO 某人*
你講緊野走左去 :[
TODAY 正正式式上堂了!
CHiN MiSS 莊 - 班主任教
班務,,,無啦啦做左雜務
MUSiC MiSS CHAN
教新歌 + 唱校歌
PTH 張臻老師
講廣東話有異音
仲要包書 + 包作業(吾可以用花花紙)
RESS 拎書
GEOG 張玉鳳老師
好搞笑!!!
不過第 2 日就泥個測驗 -O-"
PHY x2 梁劍雄老師
經常搞難 GAP**
LUNCH 金源
8 個人一張圓枱 :p
ENG x2 MiSS MOK
講野講得太快仲要係 ENG....
3:15 放學
803K 轉小巴返家
做埋 D 報告去先!!!
同 LEBRON 傾計
6:00 台灣完全娛樂
8:30 鳳凰 4 重奏
曾太婆時期終於結束了!
AND THEN 打日記
10:30 15/16
之後 SLEEPY*
|
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|