今日係暑假既最後一日**
仍然係 10. 幾先起身 -口-"
唉唉...功課未完成!
難做是也 :[
11:45 看最後一日的青出於藍
新學年 -3D
感謝我的天能夠直升!!!
吾知邊個做班主任呢???
今個暑假完全浪費**
書 - 未齊 + 未包
報令身份證未做
連暑假作業都可以未做哂!!!
今日做完家務之後
盡我所能去做我識做既作業
其他只好抄....
唉唉 :[
6:00 睇台灣直播 - 完全娛樂
JR!JR!JR!
KAKA**
愛死愛死愛死 JR 簡孝儒!
8:30 鳳凰 4 重奏
10:30 15/16
今晚要早 D 訓 LU...
明天新學年,新同學,新班主任!
|