TODAY 7:00 wake up
BUT 仍然趕吾到搭 81S.....
搭小巴,,,排隊 -口-"
再搭 803K,,,再排隊!
返到去做 ENG
早讀 - 落下唱校歌 3 樓都聽到**
重睇收到你的信已經太遲了
吾知點解次次睇都有好大既感觸 :p
ECON 願望...其實我只想跟他在一起
想法實在太傻了!!!
CHiS 小測吾多識**
PTH b,p,m,f,t....
RESS 失去了方向感
WHERE SHOULD I GO???
HiST 書書書!!!
ENG x2 VOCAB
真的想離開課室 x100000000000000
烏龜同大佬楊打架 -O-"
LUNCH 金源
返到去樓下有舞獅
做咩吾上泥3樓喎???
今日一吾係課室成個人都心神仿忽....
之後 DEBBi 同我講佢見到恆香
點解次次都係佢見到喎???
我吾制牙!!!
嗚嗚 T^T
MATHS x2 做數
當朱黃還做緊 1A 27
我同烏龜已經很努力做緊 1B :]
放學再次雲遊太空
80 WiTH 文燕
返到家做功課
好勤力!!!我真係變左嗎???
KAKA**
做到 6.幾
7. 幾食飯呢 :p
食完幫手洗碗
8:30 鳳凰 4 重奏
AT NiGHT 同勒邦 MSN
如果日子真的能將我對你的愛
慢慢沖淡你說多麼好呢???
天注定要我與你只能輕輕擦身而過
我只能認命嗎???
真的想偷聽你心理!
想告訴你但你聽不到
或許彼此之間沒有那種緣份
讓那小小關係逐漸拉斷
|