今日 10:00 起左身得返我一個係家...
MSN WiTH 蘆葦
約左佢下午出沙田買野*
11:15 出 MEi LAM 交野 + 食飯
好辛苦咁 HEA 到 1:30
1:30 去到佢家樓下等佢
之後搭 283 出發 :]
先行新幹線...
見到好多 CUP 帽
好想買好想買!!!
去左美意屋睇盒仔
由於太多款,,,蘆葦幫我決定左
AND THEN 行去好運
見到 BB + 林xx
OOOOOOOO哂**
又行去沙田廣場睇電話
SO CHEAP!!!
去返 KFC 食野
係度吹水,,,吹水,,,同吹水 :p
係咁 HEA 左成粒鍾...
落返新幹線買鏈
買野閃去我家 HEA
幫我幫好份禮物
THZ YOU!
5:30 行返去 MEi LAM 買卡
之後蘆葦走左,,,我先行去大圍
遲左到! -口-"
等齊人搭火車出 MK
憎憎憎憎死死柒朗
偷睇人地份禮物....
出到帝京先 6:30
入左座等其他人*
LEBRON + 賈曾 + 柒朗去接 MiSS KWAN
CHi YAN + 肥軒去接 FA
我 + DEBBY + SIU YAN 呆等
MiSS KWAN 早到!!!
開餐...送每人一客龍蝦
柒朗 = 餓狗
狂食是也!
係度傾計 + 講人是非*
最多的是鳥龜
哈哈哈 :D
途中 DEBBY 睇到 CARD 寫住午餐自助餐
咩我地食緊 LUNCH???
個個都食得好飽好飽
9:00 左右埋單是也
我地請 MiSS KWAN,,,9 個人每人 $ 291.4
貴也貴也!!!不過食得好開心 :]
之後我,LEBRON,SIU YAN,賈曾,DEBBY,柒朗
去送 MiSS KWAN 搭車
3 位男士圍住 MiSS KWAN
我同 SIU YAN + DEBBY 就狂係笑笑笑
送完行返去搭火車
我同 SIU YAN 又係度笑
10:30 左右返到家
沖涼,,,聽日要練波
SO 早訓是也!!!
BEDROOM 部冷氣壞左 T^T
3:00 都未訓得住...
去左媽子 ROOM 到打地鋪
咁先訓到覺咋!
KAKA....
今日真係好開心!!!
|