2006 年 7 月 22 日 星期六  |
| 想告訴你但你聽不到 |
分類: 未分類 |
尋晚簡直係冇咩訓過...
今朝 8:00 起左身再訓過
直到 9:00 先醒
9:30 出門口去練波
原來 9:00 已經開始左!
不過得 7 個人練波(計埋我)
一去到跑左 5 個籃球場
之後開波 - 上手死哂*
一個星期冇練姐... -口-"
HEA 左一陣同曦猜波
整親舊患 T^T
我隻手指公牙!!!
11:00 開場
5 個人對 2 個人
今日 D 殺波 + 托波 OK!
加油加油 :]
12:00 閃人換衫
同 MEKO,茄,曦去大家樂食飯
曦因一路唱歌一路拎飯
倒瀉野飲 -O-"
食完之後搭 88K 返家
好眼訓...
返到家玩左陣電腦
又煮左個麵食後訓攪攪豬 zzZ
訓到 8:00 岩岩好食飯
今日真係攰好攰!!!
|
« | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|