今日 8:00 起身開電腦
睇左東方茱麗葉第一集
9:30 出門口準備參加散學禮....
行出大圍搭 803K
返到去個心情仲係好開心!!!
拉左鄒同糖子落去彩排**
散學禮開始...
突然宣佈 MiSS KWAN 要走!!!
MiSS KWAN 要走???
之後 MiSS KWAN 係度講野既時候,,,
D 眼淚開始流出泥...
佢講到最後一句
2D YOUR ARE WONDERFUL!!!
開始控制吾到 T^T
點解教我地既英文老師都要走???
MiSS MOK 係咁,,,MiSS KWAN 又係咁!
一年既感情,,,吾係細路仔玩泥沙
係已經建立左一年既感情...話分開就分開!?
好難既事泥嫁!!!
散左之後去搵 MiSS KWAN...
見到佢 D 眼淚忍吾住啦 :[
最後同佢影相
我會好吾捨得你嫁 MiSS KWAN!!!!
佢同我講左句 - 最擔心我 D 英文**
我會好努力讀書...等你 2 年後讀完書返泥
我要上到中五!!!我要係會考拎 A!!!
我吾會令你失望!!!
搭 803K 返家諗左好多野....
呢一年大家相處既回憶,,,有開心有吾開心
返到家大喊 1 場 T^T
最後都能夠平復心情 -____-
睇左東方茱麗葉 2-4 集
5:00 訓到 7:00
我會好記得今日...因為令我再次同老師分離!!!
2 年後既今日,,,吾知仲有幾多同學仔仲係度???
我又係吾係度呢???
又有幾多同學會完成到 MiSS KWAN 俾我地既期望???
MiSS KWAN 會吾會記得返泥搵我地呢???
我會記得你,,,MiSS KWAN!
I MiSS YOU SO MUCH!
I LOvE YOU MiSS KWAN!
YOU ARE WONDERFUL TOO!
|