2006 年 7 月 8 日 星期六  |
| 辛苦到喊 |
分類: 未分類 |
今日 8:00 俾人嘈醒左 -口-"
細佬跟埋媽子去返工...
落大雨,,,媽子打上泥叫我拎對鞋落去俾細佬
落到去冇人囉 :[
返上泥都訓吾著啦!!!
開機執野**
MSN WiTH LEBRON
9:40 出門口去 MEi LAM
去左交野先,,,再去體育館練排波
岩岩好 10:00
一開始互猜 100 球 -O-"
太耐冇練 = 死哂!
尋日仲要攀埋石....
今日隻手又紅又緊 T^T
之後練冼底點波
好痛好痛好痛 - 好辛苦!!!
搞到隻手魚埋 :[
辛苦到喊.....
之後練開波,,,吾知係未真係太耐冇練???
生疏哂 TiM -v-"
又練殺波...開始上手**
加油加油!!!
最後 9 個字開場
上手開波成功 60%
1 傳 40%
殺波 10%
有 1 球殺得吾錯...都係得一球咋 :p
1:00 閃人換衫
同曚曚去 M 記食野
食到 2:00 返歸
搵到沛琳同詩雅 XG...
星期一吾好遲到!!!9:30
MSN WiTH LEBRON + 詩雅
其餘時間聽歌 + 小休
AT NiGHT**
睇左 MR. HK,,,好想 MATTHEW 贏
點知 1 號贏左??!
唉...之後睇埋老馮
超搞野囉!!!
季軍戰 - 葡萄牙請輸!!!
P.S 點解你岩岩上左我 XG 我都吾知??!
BUT 又吾見你 ON!!!
|
« | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|