2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


生日快樂!!! 分類: 未分類

HAPi BRiTHDAT TO ME!!!

我要多謝以下既人....

茄,MEKO,LEBRON,BRYANT,C徒,澄

BEE,晴欣,寶寶,橙,李+0,馬基,HEi

WiNNiE,健,佩琳,可文,詩雅,的

桃子,STEPHiE,Y小姐,康,華

希彤,DEBBY,某人,青蛙,KiKi

如果打留左就同我講啦!!!

今日訓到 7:45 先起身

仲要慢條斯理咁去搭車....

返到去睇報紙 + 搵楊 SiR

8:50 同落左去換衫

之後去左 A ROOM 集合

黃社都綠社超多人

等左好耐先到我地紫社 -口-"

最後第 3 名....

玩完之後上左去睇歌唱比賽

笑死我了**

11:50 落返去執野

問左 ANNA 可吾可以入返攀吾隊???

OK!!!YOYO**

12:00 返班點名再去 HALL 彩排

12:30 閃人 WiTH ,可文,佩琳,詩雅

發現左可文一個秘密!!!

車仔見到 KiNG &

1:20 返學校 HEA

又見到青蛙等人...

2:30 開始攀,,,跟住一個著綠色蚜既牙 SiR :p

攀左灰色同藍色 - TOP

又 B 繩**

之後入返操場攀

另一個牙 SiR 整到個小型攀石場竟 -O-"

叫我地攀喎...

攀到 2-3 格就跌左落泥

我未同佢講如果我地女仔是旦一個(可文,佩琳,詩雅,WiNNiE)TOP左

你就要請我地飲野...每個人2支

都要玩埋一份,,,不過佢只可以用藍色

我試左好多次,,,次次都上左少少

到最後我竟然 TOP 左 :]

吾知係未 ANNA 入左泥呢??!

點知俾牙 SiR 話我係一隻牛! >v<

願賭服輸**

ANNA 話我哂左一年吾玩攀石...

我都覺自己係丁丁波方面打都吾係幾好

下一年丁丁波要轉教練,,,仲打吾打好呢???

之後同返綠色牙 SiR 繼續玩

2 個人一組...第一場

又上又落...最後輸左

第二場...牙 SiR 累死自己友

SO 我地贏左!!!

6:00 回家

80 - 隻手姐哂腫哂

不過玩得好開心

返到家我個願望實現左 :]

真係好開心好開心!!!!!

我要休息 LU...諗下今晚點同家人慶祝慶祝!



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed