HAPi BRiTHDAT TO ME!!!
我要多謝以下既人....
茄,MEKO,LEBRON,BRYANT,C徒,澄
BEE,晴欣,寶寶,橙,李+0,馬基,HEi
WiNNiE,健,佩琳,可文,詩雅,的
桃子,STEPHiE,Y小姐,康,華
希彤,DEBBY,某人,青蛙,KiKi
如果打留左就同我講啦!!!
今日訓到 7:45 先起身
仲要慢條斯理咁去搭車....
返到去睇報紙 + 搵楊 SiR
8:50 同華落左去換衫
之後去左 A ROOM 集合
黃社都綠社超多人
等左好耐先到我地紫社 -口-"
最後第 3 名....
玩完之後上左去睇歌唱比賽
笑死我了**
11:50 落返去執野
問左 ANNA 可吾可以入返攀吾隊???
OK!!!YOYO**
12:00 返班點名再去 HALL 彩排
12:30 閃人 WiTH 華,可文,佩琳,詩雅
發現左可文的一個秘密!!!
車仔見到 KiNG & 菁
1:20 返學校 HEA
又見到青蛙等人...
2:30 開始攀,,,跟住一個著綠色蚜既牙 SiR :p
攀左灰色同藍色 - TOP
又 B 繩**
之後入返操場攀
另一個牙 SiR 整到個小型攀石場竟斜 -O-"
叫我地攀喎...
攀到 2-3 格就跌左落泥
我未同佢講如果我地女仔是旦一個(可文,佩琳,詩雅,WiNNiE)TOP左
你就要請我地飲野...每個人2支
的都要玩埋一份,,,不過佢只可以用藍色
我試左好多次,,,次次都上左少少
到最後我竟然 TOP 左 :]
吾知係未 ANNA 入左泥呢??!
點知俾牙 SiR 話我係一隻牛! >v<
願賭服輸**
ANNA 話我哂左一年吾玩攀石...
我都覺自己係丁丁波方面打都吾係幾好
下一年丁丁波要轉教練,,,仲打吾打好呢???
之後同返綠色牙 SiR 繼續玩
2 個人一組...第一場
又上又落...最後輸左
第二場...牙 SiR 累死自己友
SO 我地贏左!!!
6:00 回家
80 - 隻手姐哂腫哂
不過玩得好開心
返到家我個願望實現左 :]
真係好開心好開心!!!!!
我要休息 LU...諗下今晚點同家人慶祝慶祝!
|