尋晚已經好早訓嫁啦...
點知 10:00 先醒 -口-"
一 ON MSN 就俾 LEBRON 鬧
「都叫左你早 D ON 嫁啦!!!」
早知 8:30 個陣吾再訓啦....
10:40 先出口,,,吾多時間交野
即刻搭小巴再轉 803K
去到學校門口吾見 LEBRON
我已經 11:01 先去到,,,遲左 1 MiN
佢 11:06 先到 -O-"
去到操場見到詩雅 + 沛琳
之後同 LEBRON 去 C ROOM 搵 MiSS KWAN
邱 SiR 話佢冇返
下...吾係嗎???
之後又去左 OFFiCE 問下
又冇返 -O-"
諗住走既時候沛琳同我講 MiSS KWAN 係 2 樓
上到去 D 入學生考緊試
同 LEBRON 去左後梯 HEA...
HOWEVER 見到青蛙等人
11:30 放啦 :]
MiSS KWAN 叫我地等 1 等
又係 1 樓 HEA 左陣...
齊齊落返 C ROOM 出面
點知...1D D 同學仔已經佔據左 MiSS KWAN - LEBRON SAY!!!
見到 WiNNiE...
又一齊 HEA + 吹水
又見到青蛙等人
最後我地都成功咁叫返 MiSS KWAN 過泥 :p
WiNNiE + LEBRON 送左份禮物後
到最緊張既時刻啦,,,我猜輸左 T^T
出聲約 MiSS KWAN 食飯
傾左陣就閃回家....
2:30 出 MK 問自助餐 D 野!!!
大約每人要 $ 200-300 左右
食完野之後同細佬 + UNCLE 去睇模型
細佬又買左野 -口-"
之後又去睇手提同禮物
手提連上台 $ 1680,,,轉吾轉台好呢???
禮物個份方面搵吾到**
8:00 返家 - 81
巴士行行下死火 =="
好彩後面有架姐...不過好多人囉!!!
返到家都 9:00 是也...
睇電視玩電腦
十分期待星期五的晚餐聚會!
|