2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


BUSY DAY 分類: 未分類

尋晚已經好早訓嫁啦...

點知 10:00 先醒 -口-"

一 ON MSN 就俾 LEBRON

都叫左你早 D ON 嫁啦!!!

早知 8:30 個陣吾再訓啦....

10:40 先出口,,,吾多時間交野

即刻搭小巴再轉 803K

去到學校門口吾見 LEBRON

我已經 11:01 先去到,,,遲左 1 MiN

佢 11:06 先到 -O-"

去到操場見到詩雅 + 沛琳

之後同 LEBRON 去 C ROOM 搵 MiSS KWAN

邱 SiR 話佢冇返

下...吾係嗎???

之後又去左 OFFiCE 問下

又冇返 -O-"

諗住走既時候沛琳同我講 MiSS KWAN 係 2 樓

上到去 D 入學生考緊試

LEBRON 去左後梯 HEA...

HOWEVER 見到青蛙等人

11:30 放啦 :]

MiSS KWAN 叫我地等 1 等

又係 1 樓 HEA 左陣...

齊齊落返 C ROOM 出面

點知...1D D 同學仔已經佔據MiSS KWAN - LEBRON SAY!!!

見到 WiNNiE...

又一齊 HEA + 吹水

又見到青蛙等人

最後我地都成功咁叫返 MiSS KWAN 過泥 :p

WiNNiE + LEBRON 送左份禮物後

到最緊張既時刻啦,,,我猜輸左 T^T

出聲約 MiSS KWAN 食飯

傾左陣就閃回家....

2:30 出 MK 問自助餐 D 野!!!

大約每人要 $ 200-300 左右

食完野之後同細佬 + UNCLE 去睇模型

細佬又買左野 -口-"

之後又去睇手提同禮物

手提連上台 $ 1680,,,轉吾轉台好呢???

禮物個份方面搵吾到**

8:00 返家 - 81

巴士行行下死火 =="

好彩後面有架姐...不過好多人囉!!!

返到家都 9:00 是也...

睇電視玩電腦

十分期待星期五的晚餐聚會!



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed