呢 2 日好似同電腦世界隔絕左咁 -口-"
今日訓到 11:00 俾人嘈醒左...
尋晚超晏先訓*
俾人熄左冷氣 T^T
走左出廳開住風扇訓係 SOFA
KAKA....
12:30 左右同細佬出左老豆到
出到去當然食野啦 :]
之後 PSP,PSP,PSP 都係 PSP
打到傻傻地是也!
後來出面無啦啦吵車 -O-"
仲要係 3 文治個隻
OOOOO 哂*
細佬影底左!!!
警察既效率都好快下...吾使 10 MiN 就到**
十分佩服!
AND THEN 睇 KERORO 軍曹
一定一定一定要睇佢既大電影!!!
睇完繼續 PSP - 打網球
7:00 食飯食飯
8:00 先返家
終於開返電腦....
見到佢吾開心
自己都吾開心 :[
HOW CAN I HELP HiM???
|