2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


靚女護士?! 分類: 未分類

今日 10:00 醒左

心情吾錯吾錯 :]

CHECK 下 XANGA 先...

尋日有人睇左我泥幾日既日記**

心情更加吾錯吾錯!!!!!

原來我 XANGA 係咁吸引 :p

LUNCH 杯麵 x1 + CAKE x1

COKE x1 -口-"

唉唉 :[ 肥死了

之後睇 宮 5-6

同埋東方茱麗茱 8

4:30 停哂手啦!!!

KERORO 軍曹,,, I LOvE YOU!

係 SOFA 同細佬玩....

開哂戰 - 痛死 T^T

6:15 又食左個o車喱

要進行減肥行動!一定一定!!!

KAKA**

AT NiGHT 吃完飯後

媽子打麻將 + 細佬去左隔離屋玩

我一個人當然係 BEDROOM 悶

聽左好多歌呢 :D

Sa - 一個人看電影

好好聽!!!

住完醫院既人就會咁好心情 -O-"

一定係有好多靚女護士啦...

咁有冇靚仔護士呢???

呵呵*

一個人看電影的感覺是怎樣?

你會讓我一個看嗎?

真的想在你身邊陪著你!



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed