今日訓到 11. 幾先起身
執野玩電腦....
LUNCH 杯麵 x1
AND THEN 煲劇 - 官 1-4
好好睇!!!
4:30 出返去睇 KERORO 軍曹
KAKA**
睇完之後係 SOFA到訓著左 zzZ
訓到 8. 幾起身
媽子返到泥
同佢吵左獲金 -口-"
咩態度???
食完繼續睇電視...
睇左陣玩電腦
睇左 1 篇野*
內心的關愛,勿以冷漠來表達
最熟悉的陌生人,感觸頗深
因為親密、因為熟悉,便少了關注、少了體貼,所以就常輕忽了、漠視了。
這是我們性格的劣質,也是我們情緒的慣性,我們縱容著自己
卻傷害著親人,直到後來也傷害了自己。
內在的關愛,勿以冷漠來表態
我們太會輕忽、漠視周遭的人情事物,總是等到失去了,
才頓覺對方的重要,而自責、內疚。
呢番說話俾某人睇到就好啦!!!
COZ 好適合佢呢!
我要食雪糕拎 KERORO 小隊公仔***
加油加油 :]
|