2006 年 6 月 17 日 星期六  |
| 還著急??? |
分類: 未分類 |
LEBRON...生日快樂!!!
尋時成班同學同 LEBRON 倒數 :p
好好玩,,,我生日有要玩!
今日 9:30 已經俾細佬嘈醒左
嗌住要落移買野食
我吾準佢都冇乎!!!
COZ 家中冇人由我話事**
嘈到拆天 -口-"
想偷走???
好難啦你!!!!
10:00 先慢慢起身...
搞完一大輪野之後到 10:30
同細佬踏單車出 MEi LAM
係 M 記見到佢 :]
KAKA**
派哂 D 卡??!
食完去掃零食
係 7 仔同細佬分開
佢去玩我返家.....
開機,,,好悶
諗住溫書啦!!!
點知吾想溫 -O-"
HiST 點溫???
睇電視好眼訓
發夢中....
AT NiGHT**
媽子在家打麻將,,,煩
聽日要加油 HiST!!!
是他???還是別人???
還能繼續支撐下去嗎???
每日相見如同敵人
倒數 20 日
|
« | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|