今日 81S 好奇怪!!!
佢同佢細佬分開坐??!
算啦...溫書
GEOG 難死了 -口-"
返到去死背難背
有想死的感覺**
8:30 開始
吾係嗎???
又話只係出第 2 課幾題 MC
點知出哂公式 -O-"
死得了.....
幸好我有溫到荒漠化 + 長江三峽
寫得隻手紅哂!!!
係度拎返 D 分先 OK 咋 :]
一睇份卷就知係 MiSS MAK 出
「試加以解釋。」
唉...難也!
放學又去搵 MiSS KWAN ORAL
20 號先 -口-"
行秘密通道走人
7 仔掃貨掃左 $20
大口仔**
803K 行返去 MEi LAM
M 記,,,遲早變肥婆!!!
NO!NO!NO!
返家食,,,抽到巴西啦 :p
食完有睡意
訓攪攪 LU....
今日俾自己休息!!!
下個星期個 D EXAM 先恐佈
個 D 屎牙,,,中屎 西屎同 MATHS
仲有個 IS TiM
中文解釋忘記得 7788
星期六 +日要加油 :)
唉...TODAY 俾我發現左一件事
佢竟然避過左!!!
定係個舊野既問題呢???
吾鍾意你上我 XANGA 又吾留言!!!!!!!!!
我 XANGA 又咩好睇,,,咁我又日日上你 XANGA 先...
好吾好牙???
算...吾怒氣 -口-"
明天 LEBRON 生日
HAPI BRiTHDAY**
紅底褲....哈哈哈
明明還著緊
倒數 21 日
|