今日係考試第一日...ENG I & II
81S 佢坐我隔離 :]
搞到我心不在言,,,集中吾到!!!
白痴 -口-"
返到去有 D 吾慣
MUSiC CHAN!!?
8:30 開始派卷
有隻雀仔 FLY 左入泥
擾攘左成個字
D 白痴仔係度.....
8:35 START
ENG I OK EASY!!!
呆左成半粒鐘 -O-"
RESS MUSiC CHAN
我要勇敢**
ENG II EASY 都嘔
原來係大楊出,,,吾怪得之啦!!!
又再次呆左成半個鐘....
不過吾係好識被動句
COZ 冇咩溫過 :p
考完之後同 WiNNiE 去左 POLiCE STATiON
報失銀包唷!
之後行返 MEi LAM
去 M 記買野食
下午青蛙 & WENDY 泥左我家
睇左愛情魔法師 18
之後又係度傾計
講起某個人我地都好激動!!!!
哈哈哈**
6:00 佢地走左
好彩聽日考作文 + 成語姐
睇電視訓攪攪
|