今日訓到 9:35 起身...
落雨牙!!!
打機打機 -O-"
媽子出左街,,,
11:00 去飲茶
落雨關係隻腳濕哂!!!!

HATE T^T
飲完茶去買鞋
KAKA**
回家睇電視....執野
食完個包包之後好肚痛
十分辛苦!!!!

就快想死咁 -口-"
好嚴重....
沖完涼好返好多!
繼續打機
JASON 狂問我 D 字點打?!
有點兒唔耐煩
佢同之前一 D 都唔變過

去左英國都係咁....
仲想我係暑假陪佢周圍去
記得 2005 年既 CHRiSTMAS 佢甩左我 3 次底
係 DICKSON 同我講甩底原因!!!
個陣好想殺左佢 -O-"
你返泥識搵我先算啦...
哼哼 =3=
之後又係到傾傾傾傾.....

|