今日 81S WiTH 曚...
返到上去冇野做 =3="
DAY 3 START
MATHS x2 MiSS LEUNG 最後一堂...
100% 吾捨得!!!!!!!!!!!!!!

MUSiC 考試
4 號開始 - 24 號停
LUCKY TO ME COZ I ' M 27
RESS 影相 WiTH MiSS LEUNG
之後同 DEBBY 搵 MiSS LEE & 大楊
大楊點解呢排咁好人既???
PTH 口試
第二個就抽中我 -O-"
我諗我應該去買六合彩 LU.....

CHiN x2 LiSiNNiNG
悶悶悶
LUNCH 照舊
返到泥打波,,,熱
ENG x2 唉唉唉
做 EGIU...
之後 TEST 35 MiN
3:30 先放
有一班人俾 MiSS KWAN 留堂
有我份 -口-"
4:35 先返人走
SO 又冇練波
又俾牙 SiR 話次次都揀星期 5 留
我都唔想!!!

仲有 2 堂補堂...
YOYO**
跟你相見連陌路人都不如!!!
打排波 UNTiLL 5:00
88K...冷戰期第二日
MEi LAM 落車行路回家
6:00 先返到打機
胡杏兒隻歌 - 幸而
超好聽

唉...下星期二同四開始要出太子補習
4:30 - 7:00 -____-
|