2006 年 3 月 20 日 星期一  |
| ''快樂''你在那裡??? |
分類: 未分類 |
今日既心情簡正係大起大跌
COZ 尋晚發生左一 D 事...
令到我好唔開心

今朝早起身既時候我諗一定係發夢
但唔係,,,係事實!!!
鐵一般既事實
搞到我唔想返學
7:10 先起身
7:30 去到火車站
返到學校就見到 D 唔想見既人
仲要係度「斷背」
I HATE THAT''''''

DEBBY 你 D 籍口都幾假下
IS 對作業....
我唔要喊牙 T^T
曦,,,你知道我最多秘密
唔好同人講
ENG 唔使默書
KPK 萬歲!!!
你真好人唷,,,聽日先默
成堂 D 人都係到搞難 GAP
小息成日俾人空襲 >3<
CHIS 有人代堂
照舊 TEST
份卷唔知叫難好定易好...XDD
MATHS 用一張紙 TEST
2 題數都唔識

個 D 內錯角 XDD
上緊堂個陣已經唔係好明
唉,,,搵人教下先得!!!
LUNCH 同 WING 打籃球
我 D 技術返來囉
YO YO**
之後去做評判
我係度一邊食緊野一邊做緊
黃社社長陳生走左過泥
問都冇問就拎左泥食
OOOOO哂

之後仲要問企我隔離個位姐姐識唔識我
姐姐話唔識之後佢都話唔識
仲拎多 3 條...
我自問係同佢練過 33333333 次跑步咋!!!
唉,,,之後去打排波
AND THEN 閃返上去
CHIN 課外讀默
我諗錯左 4 個字...叻叻
班主任堂轉 IS
又對作業,,,我出去寫
點知要劃圖 =3=
劃左個火柴人
KAKA'''''
返學去練波
見到 D 無聊人
唔該唔好係條街到叫我全名牙!!!

好討厭嫁...
心情 DOWN 到嘔
之後又俾 CK 罰跑籃球場 20 個
D 波打到失哂水準
星期 3 FDLY 楊葛小琳
加油唷>3<
之後同 CK 猜波
失左 15 球跑學校 10 個圈
係度發脾氣,,,
SORRY MEKO**
回家已知佢返左泥
咁都安心 D 啦!!!

倒數 13 日
排波學界第二場 - 西崇
|
« | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|