2006 年 3 月 20 日  星期一   陰天


''快樂''你在那裡??? 分類: 未分類

今日既心情簡正係大起大跌

COZ 尋晚發生左一 D 事...

令到我好唔開心

今朝早起身既時候我諗一定係發夢

但唔係,,,係事實!!!

鐵一般既事實

搞到我唔想返學

7:10 先起身

7:30 去到火車站

返到學校就見到 D 唔想見既人

仲要係度「斷背

I HATE THAT''''''

DEBBY 你 D 籍口都幾

IS 對作業....

我唔要牙 T^T

,,,你知道我最多秘密

唔好同人講

ENG 唔使默書

KPK 萬歲!!!

好人唷,,,聽日先默

成堂 D 人都係到搞難 GAP

小息成日俾人空襲 >3<

CHIS 有人代堂

照舊 TEST

份卷唔知叫難好定易好...XDD

MATHS 用一張紙 TEST

2 題數都唔識

個 D 內錯角 XDD

上緊堂個陣已經唔係好明

唉,,,搵人下先得!!!

LUNCH 同 WING 打籃球

我 D 技術返來囉

YO YO**

之後去做評判

我係度一邊食緊野一邊做緊

黃社社長陳生走左過泥

問都冇問就拎左泥食

OOOOO哂

之後仲要問企我隔離個位姐姐識唔識我

姐姐話唔識之後佢都話唔識

仲拎多 3 條...

我自問係同佢練過 33333333 次跑步咋!!!

唉,,,之後去打排波

AND THEN 閃返上去

CHIN 課外讀默

我諗錯左 4 個字...叻叻

班主任堂轉 IS

又對作業,,,我出去寫

點知要劃圖 =3=

劃左個火柴人

KAKA'''''

返學去練波

見到 D 無聊人

唔該唔好係條街到叫我全名牙!!!

討厭嫁...

心情 DOWN 到嘔

之後又俾 CK 罰跑籃球場 20 個

D 波打到失哂水準

星期 3 FDLY 楊葛小琳

加油唷>3<

之後同 CK 猜波

失左 15 球跑學校 10 個圈

係度發脾氣,,,

SORRY MEKO**

回家已知佢返左泥

咁都安心 D 啦!!!

倒數 13

排波學界第二場 - 西崇



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed