愛上了這歌
官恩娜 - 戲中有氣
過去我 是你最最寶貴 轉個背毫無留戀的放低
六年長伴你 如何浪費 你搭上新貴
*我會笑 受騙仍如常扮笑 再指責與黑臉
你都會說再見 我早放棄了 無奈導火一發再不止
我 勝在最會演戲 這笨透女子 處在劣勢
未流露心情 難委屈到涕淚塗地
來贈你 一聲恭喜 一臉幸福 掩蓋我痛悲
恭喜他替代同遊蜜月旅程 一世待你好
快樂至死 然後我能唯憶記
任我 多好心地 這樣受傷總也會歎息
多麼好戲未藏著那一腔怨氣 沒有怪你察覺不到這種心理
其實早交足戲 多不想你走 扮作不緊也不理*
愛錯了 就算滿肚悲憤 撐過了 仍然能瀟灑轉身
未能懷念你 愁成自困 更有失身份
Repeat*
讓我揮手的獻技 飾演分手角色 永別你
因愛上了你...

今日一朝早就得返我同細佬係屋企

大家都放假...
食完早餐就打機
打到 Lunch 咁啦!!!
由於好凍
冇人肯落街買野食
咁我去整野食
細佬未係度打機
無奈...

食完之後要佢執屋企
邊個叫佢唔幫手整野食喎!!!
不過最後我都有份執
又打機
打到好悶個陣

個細佬話落去買野食
叫佢幫我買埋
點知佢唔幫
結果得一個...
就係俾我鬧><
我都唔想

跟住佢走左去訓
靜哂...
之後我又走左去執個書櫃
又做功課
悶死我啦!!!
好想快 d 到聖誕牙''

而家每次佢 on 左
我都好想 add 佢
但我又冇咁既勇氣
唉...
邊個可以教下我牙!!!
|