2005 年 12 月 15 日 星期四  |
| 期待明天 |
分類: 未分類 |
今日一早就起左身
不過...

好眼訓就訓多一陣啦>3<
呵呵
點知搭8先起身
好快咁刷牙洗臉出門口
好彩趕到
點知又要勁多功課要做
頂...

狂抄之後又上堂
今日過好快囉!!!
Lunch 同左 Maggie & 蔚
不過見到 d 唔想見既人囉><
又上 Maths
做左乖乖女

聽書同抄筆記
唔識又問牙 sir
唔知痴左邊條筋
放學打左陣波
同左叮同曦去網吧玩
見到黎...
黑女!!!

打打下牙騫 add 我
佢話返左泥香港
o 咀
係未真嫁???

算啦
佢出街 lu...
叫我一陣搵佢!!!
上左彩虹玩
玩到6點閃人
返到 Home
同牙騫傾計囉...

唔知佢聽日係未同我去街嫁!!!
唉...
食飯
好野!!!
食拉麵哦><
哈哈

聽日唔使返學
可以訓到好晏...
|
« | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|