今日同上年既某一日好似牙...
一朝早細楊話收手冊睇喎
點知好多人都冇簽名

曦個本野都俾佢收左
睇楊 sir 睇左佢手冊後面有 d 相!!!
之後佢就叫左我出泥
問我識唔識佢地???
我鬼識佢地咩
就係知係新人組合(2個男仔)
問到我口啞啞

仲問我知唔知27號係咩日子
下...咩日子
好無奈!!!
咁佢叫我小息落去搵佢
我後來走去問曦
佢又唔話我知!!!
第2堂好多人上左科學室罰企
成堂個隻

好彩我冇份>3<
小息啦...
落去搵細楊
佢問泥問去
我話咩都唔知
佢又唔端端問起班既野

原來佢一早 feel 到我地班又野
仲問我發生乜事
死都唔講
唔好迫我牙''
返上班到...
好想哭!!!

因為我係唔可以出賣我自己班
知唔知牙楊 sir
好對唔住牙!!!
Lunch 同 Yan...Meko...希同溫小
唔想提>3<
之後上中文 Text
都識既
放學打波
又叫細楊放過我

佢唔肯
只係見佢捉左曦
打俾佢家長
叫牙鄒幫口
反而害左佢都要係 Monday 見細楊
對唔住牙鄒!!!
之後我終於都忍唔住啦...
我喊左啦

你開心啦
練完波個陣一個人走
希望楊 sir 唔好迫牙鄒啦!!!
|