今日隻眼好腫牙''
仲要早會
唉唉...

上堂十分悶呢!!!
上 Music 堂上台講野
怕怕>3<
上中文堂...
發白日夢掛住你牙!!!
我知我與你難合襯

Lunch 同 Yan...Meko 食
一個字講哂''凍''
上英文堂
好忙碌...
做 EGIU ...
勁多囉!!!
之後仲要玩走火警
超級無奈

放學練波凍死我
見到佢牙''
佢好似都見到我
不過佢冇叫我!!!
CK 同我地猜波個陣
3B d 人走過
係度叫''XXX''
失波...
唔係嘩

又開波
CK 話教我開上手
好開心牙!!!
放人個陣 CK 叫我啦...C 徙...叮...茄...曦留底
教野...
之後閃人

返到屋企就開飯
打機啦>3<
|