2005 年 11 月 29 日 星期二  |
| 又是無聊的一天 |
分類: 未分類 |
今日早上忙於做功課...
唉唉!!!
Busy>3<

上 Eng 又做功課牙''
攰攰...
又上中文
無聊白痴咁過
小息上左去還書
上 Maths 啦...
同細佬開戰!!!

佢唔夠我打就講過 d 野
又喊啦 T T
有冇搞錯
Lunch 去左街市到食
又見到3B d 人啦...
又係度講!!!
我就快 痴線 啦><
P.E 又有一 d 無聊

爆悶...
放學走左去打排球
等埋青蛙先走
又行籃球場過邊
見到牙邊個邊個
唉唉...
之後死青蛙係度亂講野
又哭啦!!!

好唔開針
到左青蛙係 M 記食野
坐到6點閃人
希望快d平息呢單野啦!!!

|
« | 418 | 419 | 420 | 421 | 422 | 423 | 424 | 425 | 426 | 427 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|