鍚哂你地""""
2005 年 8 月 10 日 星期三
希望我地ge party開得順順利利啦~
琴晚洛好大雨 ,,,
我琴晚唔知點解覺得好熱...訓唔到牙~過左好耐先訓到咋///
今日9點就起身啦~但係就好似屎下屎下咁係張床到,,,
想訓又訓唔番..係張床到"牛"到10點先洛床= =
11點幾susanna就打比我,,,
如果我今日係末起身,,,佢打黎嘈醒左我...我一定殺屎左佢 (講笑姐,,,)
2+我地好似終於有地方開party啦~
希望我地ge party可以開得順順利利啦^^"