鍚哂你地""""
2005 年 8 月 7 日 星期日
部新電腦終於得啦!!
呢三日全家人都一個一個咁嘈醒我=.=
今日一點就比我大佬嘈醒啦!!!
今日我表哥佢打黎話已經拾好哂部電腦d野啦!!!
勁開心囉~]但係唔知邊個去拎部電腦番黎...
咁之前我牙媽佢部電話跌左洛屎塔
我牙媽就叫我表哥佢睇下整唔整得番部電話...
但係部電話整唔番o.o
咁我牙媽佢琴晚比番我部電話我,,,
但係...今日比我大佬偷左出街...連我自己都唔知>,<