|
今日唔知做咩....8點鍾就起左身=.-
但係我又唔覺得眼訓~
但係原來我牙哥仲早過我起身@@
今日係屋企又係好似平時咁~
玩電腦....睇電視<---悶到爆=.-
今日我老豆佢\好似嬲左我....唔同我講野~
是關我又係到串佢\=.-
我牙哥佢\6點返番~話拎3去游水...
我仲以為佢\今晚又唔番黎...點知...佢\又死左返黎~
唉~呢幾日真係慘!!!佢\晚晚都係到>,<
仲有呀...我終於知道點解我牙哥唔玩電腦比我玩啦~
原來佢\覺得部電腦成日hand機...好q煩...
so先\'\'毫\'\'比我玩咋=.-
|