鍚哂你地""""
2005 年 7 月 30 日 星期六
嚇屎我啦!!@@
今日我部腦唔知點解又開唔到啦><
跟住仲比我整到部腦發出一o的b....b聲tim﹏
嚇屎我啦!!
好彩...我大佬佢整番好左~
佢今日唔知點解咁好死...
開左部電腦又唔玩比我玩...可能佢今日食錯左藥都末定**
kaka^^