鍚哂你地""""
2005 年 7 月 29 日 星期五
今日好晏先起身~
今日我訓到好晏先起身呀**
因為琴日我係icq同條出前一丁傾到好夜~
係到傾埋d低能野....傾到4 點左右先訓
今日成3點半先起身呀~夜左差唔多12個鐘.....
訓到我個頭都痛....
今日晴晴佢話打左5千幾次比我=.-....
今日同晴晴同stella傾埋d無聊野~
唉~今日就係咁樣渡過左啦!!!