鍚哂你地""""
2006 年 1 月 1 日 星期日
十萬個唔開心....
今日我好唔開心呀
基仔 基仔 基仔佢拎唔到男歌手冠軍>.<
好傷心呀我 搞到我真係喊左出黎
舊年我為佢喊 係因為太開心而喊 而今年 係因為佢拎唔到蔣
基仔今年真係好努力 真係做到癲
但佢今年只係拎左銀咋 咩蔣都比EASON拎哂= =""
唉 算喇 基仔出年要更努力呀
唔可以再輸比exxxx呀
永遠永遠永遠支持你呀 基仔>333333<""