|
今日整蛋糕 幾好味 HEHE 整得唔錯
整緊時係咁要用隻手攪 好累 用哂我D能量
不過好正 係咁係D攪果D粉
好好玩 但係整到成身"嗚早""哂
好正 好鍾意整蛋糕 HEHE
整完 冇得拎住 MISS叫我地12點10先好上黎拎
之後PTH堂 MISS話咩珠珠機
抽中出去讀書 今日好不幸到比人抽中左 = =""
真係慘 出到去到我抽番人 但係唔係35/11號 灰爆
走GE時候 見到小龜比D F.1蝦
好似係D F.1鬧小龜咁 小龜好慘慘
MATHS堂 我主動叫呀SOR比我掉前D
一來真係睇唔清楚 二來想坐前D可以同呀好傾計
LUNCH 有個超串咀GE學姐
佢話我地班正仆街囉 仲話同MISS告我掉位
佢告囉 我實講番佢 佢爆哂粗咁鬧我地班
到時睇下邊個比人鬧多D 我又唔係第一次比人屌我掉位
LUNCH睇左陣波就上左去拎餅餅 OK好味
但係好慘慘 拎餅餅我地就冇得睇人打波
聽到D人係咁嘩嘩聲 好似好精彩咁
冇得睇 慘慘 有2條仆街勁CHEAP囉
偷左人地2個細蛋糕仔 正CHEAP呢
電腦堂 好恐怖 盧SIR超大聲鬧山姐 好惡
好驚 第一次見D 呀SIR係咁惡咋 好驚驚
次後ENG 好好笑 MISS係到唱歌+成日都做埋D好好笑GE動作行為
哈哈 笑到我喊 做埋D野又超好笑 哈 笑爆咀喇
放學係KFC"牛""左超耐 之後就返屋企喇......
|